کد خبر 67629
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
قیمت بلیت قطار ثابت ماند

پرشین خودرو: معاون مسافری راه آهن گفت: در پیک نوروزی سال 96 حدود یک میلیون و 615 هزار ظرفیت درنظرگرفته شده که از این تعداد 730 هزار ظرفیت برای سفر به مشهد مقدس تعیین شده است.

به گزارش پرشین خودرو،  میرحسین موسوی در برنامه روی خط خبر با اشاره به شروع فروش بلیت های نوروزی از روز جاری اظهار کرد: از روز جاری به مدت 3 روز تا تاریخ 2 بهمن ماه، پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی به صورت اینترنتی و یا از طریق آژانس‌های فروش که حدود 2 هزار آژانس در سراسر کشور است آغاز می‌شود.

وی افزود: برای ایام نوروز که از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد حدود یک میلیون و 615 هزار صندلی در مسیر ریلی برای شهرهای مختلف درنظر گرفته شده است.

معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه تمام ظرفیت اعلام شده در تاریخ مذکور پیش‌فروش می‌شود گفت: برای ظرفیت های باقیمانده، افراد در روزهای بعد از زمان ثبت نام می‌توانند اقدام کنند.

موسوی افزود: از ظرفیت اعلام شده حدود 730 هزار صندلی برای مقصد مشهد درنظرگرفته شده است که در پیک اعلام شده انجام می‌شود.

وی درخصوص قیمت بلیت‌های نوروزی سال 96 نسبت به سال 95، بیان کرد: قیمت های مصوب شده برای مسیرهای مختلف نسبت به سفرهای نوروزی سال 95 هیچ تغییری نداشته است.

معاون مسافری راه آهن در انتها خاطر نشان کرد: افراد درصورت داشتن هرگونه سوال، ابهام یا پیشنهادی می‌توانند با شماره 5149 تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند.

میزان

کد خبر 67629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha