کد خبر 67646
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
محسن کیایی در «سد معبر» پول بیشتری گرفت!

پرشین خودرو: محسن کیایی بازیگر فیلم «سد معبر» به طنز بیان کرد که دو برابر نقشش در این فیلم پول دریافت کرده و علتش هم این بوده که طول درمان گرفته و در حین فیلم از حامد بهداد و دیگران کتک می خورده است.

به گزارش پرشین خودرو، هفتمین روز جشنواره فجر در کاخ جشنواره (برج میلاد تهران) با مستندی نه چندان دلچسب و کم استقبال با عنوان «ناپدید» آغاز شد و دیگر صف های طولانی نمایش هایی چون «ماجرای نیمروز» تکرار نشد.

ظهر هنگام برای نمایش فیلم «زیر سقف دودی» کم کم حال و هوای جشنواره پرجنب و جوش شد.

نشست خبری «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده با خنده و شوخی های مریلا زارعی و آزیتا حاجیان آغاز شد. خانم حاجیان در نشست برای شاد شدن جو عنوان کرد که مریلا زارعی هنرمندی بسیار با استعداد هستند که نقش های سخت و عالی را به خوبی ایفا می کنند.

پوران درخشنده در نقش طعنه ای به حضور برخی بازیگرهای پولی در سینما زد و گفت: متأسفم که خیلی ها پول می دهند تا بازیگر شوند و این جای تأسف دارد.

اما زارعی از تریبون خود استفاده کرد و گفت که اگر کسی فیلمنامه خوب طنز دارد برایش بفرست و او با کمال میل قبول بازی میکند چرا که دلش به شدت برای کار طنز تنگ شده است.

اما درخشنده در پایان نشست گفت که دهه هفتادی ها خطرناک تر از دهه شصتی ها هستند چرا که خیلی حساب گر هستند و مظلومیتی ندارند.

حاشیه خاص این نشست حضور دیرهنگام نفیسه روشن دیگر بازیگر این نشست در پایان بود که دیگر در پشت تریبون قرار نگرفت و تنها برای مصاحبه با خبرنگاران حاضر شد، وی در مصاحبه خصوصی خود با خبرگزاری فارس به شدت از رفتار بد مأموران حراست کاخ جشنواره گله کرد و گفت که آنها مرا برای حضور در نشست راه نمی دادند و مجبور شدم ماشینم را در خاکی های دور از برج میلاد پارک کنم!

اما نشست خبری «آیدا و سارا» نیز کم حاشیه نداشت. ابتدای این نشست پگاه آهنگرانی از سکوت خبرنگاران استفاده کرد و گفت که چرا هیچکس هیچ چیزی نمی پرسد یعنی کسی سوالی ندارد؟ زمانی که این سکوت طولانی شد یکی از خبرنگاران نشست با معذرت خواهی پرسید که آیا کارگردان در این فیلم با ما شوخی کرده است؟

مازیار میری درباره عدم توجه به بهزاد فراهانی و راه ندادن او به کاخ جشنواره با اعتراض گفت: دوست نداشتم بابت این رفتار به این نشست بیایم.

همایون اسعدیان مجری طرح «آیدا و سارا» با اشاره به اینکه سالن خبرنگاران خوف دارد، گفت: چرا آنقدر فضا بد شده که کسی برای پرسیدن سوالش باید عذر خواهی کند؟

غزل شاکری دیگر بازیگر این نشست نیز پس از برگزاری نقد و بررسی دیگر به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد و گفت که هر کس سوالی داشته باید در نشست خبری می پرسید! من دیگر پاسخگو نیستم.

در حاشیه های نشست خبری «سد معبر» نیز اتفاقاتی افتاد از جمله اینکه محسن کیایی بازیگر این فیلم درباره این سوال که نظرش درباره زوج هنری با بهداد چه بوده به شوخی به حضار گفت که وی از من خواستگاری کرده است.

اما بهمن کامیار که نسبت به پرسش یکی از خبرنگاران عکس العمل تند نشان داد و گفت که شما یک بار با من مصاحبه کرده اید و منتشر نکرده اید بنابراین حق پرسش ندارید، اما گبرلو مجری این نقد را وارد ندانست و از خبرنگار خواهش کرد که سوالش را بپرسد.

علی رغم اینکه همه انتظار داشتند حامد بهداد بازیگر اصلی این فیلم در نشست حضور داشته باشد اعلام شد که بهداد در سفر است بنابراین باران کوثری و محسن کیایی جو نشست خبری را با خنده به سمت و سوی خوبی بردند.

در جای دیگری محسن کیایی عنوان کرد که دو برابر نقشش پول دریافت کرده و به شوخی گفت که طول درمان دارد و مدام از بهداد و دیگران کتک می خورده است!

در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر هنرمندان زیادی از جمله پژمان بازغی، باران کوثری و جهانگیر کوثری، غزل شاکری، لاله مرزبان و ... حضور داشتند.

کد خبر 67646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha