خرید و فروش خودروهای کارکرده مدیران استارت خورد

پرشین خودرو: وب سایت طرح خرید و فروش خودروهای كاركرده شركت مدیران خودرو با خودرو نو از امروز به آدرس www.toptec.ir در دسترس عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علی شریعت عضو هیات مدیره شرکت مدیران خودرو، با اعلام این خبر گفت: مدیران خودرو تاكنون بیش از ٢٠٠ هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه كرده و در حال حاضر در تلاش هستیم تا خودروهای دست دوم با برند ام.وی.ام و چری را بهسازی و نوسازی کنیم.

وی افزود: طرح شركت مدیران خودرو تفاوت های عمده ای با سایر طرح های مشابه دارد و مهمترین ویژگی آن جلوگیری از واسطه گری در بازار و رضایت خریدار و فروشنده است.

شریعت تصریح کرد: تمركز اصلی شركت مدیران خودرو كنترل قیمت خودروهای كاركرده با برند این شركت است و سعی کرده ایم با بكارگیری تیم كارشناسی خبره در این زمینه گام های بزرگی برداریم.

 

وام مدیران خودرویی ها به مشتریان وفادار

امیرحسن امیری مجری طرح خرید و فروش خودروهای دست دوم مدیران خودرو در این خصوص گفت: این طرح بر اساس كاركرد، مدل و وضعیت ظاهری، فنی و اسنادی پایه گذاری شده كه دو عامل اول توسط مدیران خودرو در قالب جداول مختلف صورت می گیرد و عامل سوم نیز بر اساس توافق فروشنده و خریدار خواهد بود.

وی با بیان اینكه برای اجرای این طرح تسهیلات متنوعی در نظر گرفته شده است، افزود: سقف تسهیلات برای خودروهای نو ٧٠ درصد و دوره بازپرداخت پنج ساله و برای خودروهای كاركرده ٦٠ درصد و دوره بازپرداخت چهارساله در نظر گرفته شده است.

امیری خاطرنشان کرد: در این طرح با عرضه قطعات مورد نیاز خودروهای كاركرده به مدت یكسال و با ١٠ درصد تخفیف و همچنین ارائه خدمات پس از فروش با ١٠درصد تخفیف اجرت نمایندگی ها سعی کرده ایم بر مشوق های این تغییر بیفزاییم.

وی با اشاره به رویكرد تعاملی این طرح افزود: در فاز بعدی نمایندگی های مدیران خودرو نیز در این طرح مشاركت داده می شوند.

امیری با اشاره به مزیت افزایش روند نقدشوندگی محصولات این شركت در قالب طرح یاد شده خاطرنشان کرد: این وب سایت می تواند به عنوان یك مرجع قیمت گذاری رسمی مطرح شود و بسیاری از نگرانی های فروشنده و خریدار را برطرف كند.

کد خبر 67654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha