کد خبر 67666
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
آغاز فروش جک S5 دنده ای با تسهیلات ویژه

پرشین خودرو: فروش ویژه خودروی جک S5 در دو مدل دنده ای و اتوماتیک به مناسبت دهه فجر آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت کرمان موتور برای فروش خودرو جک S5 دنده ای قیمت نقدی 84 میلیون و 400 هزار تومان را اعلام کرده است.

اگر شما این خودرو را به صورت نقدی خرید کنید با 1 میلیون تومان تخفیفی که کرمان موتوری ها به شما می دهند، باید 83 میلیون و 400 هزار تومان پرداخت و بعد از یک ماه خودروی خود را تحویل بگیرید.

در روش دوم فروش جک S5 دنده ای، 2 مدل پیش فروش به شما معرفی شده است که در مدل اول قیمت قطعی 84 میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده اما برای مدل دوم قیمت قطعی مشخص نیست و ملاک قیمت روز است.

برای پیش خرید با قیمت قطعی شما کافی است 45 میلیون تومان واریز نمایید و مابقی مبلغ را همزمان با صدور دعوتنامه پرداخت کنید؛ خودرو در اردیبهشت 96 تحویل داده خواهد شد.

اما برای مدل پیش خرید بدون قیمت قطعی شما می توانید در 2 یا 5 مرحله پرداخت های خود را انجام داده و در خرداد 96 خودروی خود را تحویل بگیرید.

به یاد داشته باشید که در هر دو روش 2 و 5 مرحله ای شما باید 45 میلیون تومان پرداخت نمایید و تنها میزان پرداخت ها و تعداد آنها تفاوت دارد. سود مشارکت برای این پیش خرید 25 درصد و سود انصراف 14 درصد اعلام شده است.

اما کرمان موتوری ها برای فروش جک S5 دنده ای یک مدل فروش اعتباری نیز معرفی کرده اند که بر اساس آن شما به عنوان پیش پرداخت 60 میلیون تومان پرداخت و مابقی مبلغ را در 3 قسط پرداخت خواهید کرد.

زمان تحویل این خودرو یک ماهه است.

از سوی شرکت کرمان موتور، جک S5 اتوماتیک با قیمت 96 میلیون و 700 هزار تومان عرضه شده است و شما می توانید با پرداخت 45 میلیون تومان پیش ثبت نام خود را انجام داده و مابقی هزینه خودرو را در زمان صدور دعوتنامه واریز نمایید.

زمان تحویل خودرو فروردین و اردیبهشت 96 اعلام شده و سود مشارکت نیز 17 درصد در نظر گرفته شده است. البته در روشی دیگر که قیمت قطعی خودرو مشخص نشده است سود مشارکت 25 درصد خواهد بود و خودرو خرداد 96 آماده تحویل است.

شما می توانید این خودروی اتوماتیک را به روش قسطی نیز خریداری نمایید. در این مدل تنها کافی است مبلغ 48 میلیون و 385 هزار تومان واریز کرده و به همین میزان نیز تسهیلات دریافت نمایید.

زمان تسویه تسهیلات 12 ماهه خواهد بود و کرمان موتور مرداد ماه 96 خودرو ی شما را تحویل خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور و یا به سایت این خودروساز مراجعه فرمایید.

 

کد خبر 67666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha