کد خبر 67695
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تماشای خودروهای کلاسیک را از دست ندهید

پرشین خودرو: گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک را فراهم آورده که نظر شما عزیزان را به آن جلب می کنیم.

 به گزارش پرشین خودرو،  طرفداران خودروهای کلاسیک می دانند که برخی از مدل ها "خاص" هستند. همه ما در طول روز از خودروهایمان برای رفتن به سر کار، رساندن بچه ها به مدرسه و حمل و نقل لوازم مختلف استفاده می کنیم.

از طرفی برخی خودروها امکاناتی بیشتر از حمل و نقل برای ما دارند. ماشین هایی که نماینده نهایت زیبایی این صنعت هستند و بیشتر افراد آن ها را معجزات مهندسی می دانند، خودروهایی که تجمل و سرعتشان را باید ستود.

از زمانی که انسان رانندگی با اتومبیل را تجربه کرد، این دست خودروها هم وجود داشتند. در تمامی سال ها همیشه شرکت هایی وجود داشته اند که برای پیشرف صنعت خودروسازی این سوال ها را از خود می پرسیدند، چقدر می توانیم این خودروها را سریعتر کنیم؟ تا چه اندازه بهتر می شوند؟ هر دوره تاریخی بهترین های خود را داشته است.

بسیاری از این مدل های خاص در تعداد محدودی ساخته شدند و از این تعداد، بسیاری در گذر تاریخ گم شدند. تنها تعداد انگشت شماری از این مدل ها هنوز وجود دارند، مدل هایی که در زمان خود رکورد شکن و خوش فرمان بودند. شما هم می توانید مالک این مدل ها باشید، که البته به قدرت خریدتان بستگی دارد

گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک را فراهم آورده که در زیر مجموعه ای از این خودروها را مشاهده می کنید:
 

 

کد خبر 67695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha