کد خبر 67726
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
حضور رجا در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

پرشین خودرو: شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور دارد.

به گزارش پرشین خودرو، روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 21 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود که غرفه رجا در سالن 38 آماده معرفی خدمات و همکاری‌های گردشگری به بازدید‌کنندگان است.

این دوره از نمایشگاه با عنوان «ایران را متفاوت ببینید» در حال برگزاری است و تاکنون شرکت‌های داخلی و خارجی بسیاری در آن اعلام حضور کرده‌اند.

همه ساله در تمامی کشورهای صاحب صنعت نمایشگاهی دنیا، نمایشگاه‌هایی به‌منظور ترویج صنعت سفر و گردشگری برگزار شده که به‌عنوان ابزاری مناسب برای به رخ کشیدن داشته‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعی یا صنعتی همچنین معرفی امکانات خدماتی مانند: حمل و نقل، هتل‌ها و ...محسوب می‌شود.

از مهم‌ترین دستاوردهای نمایشگاه می‌توان به کنوانسیون 2017 راهنمایان گردشگری اشاره کرد.

با همکاری شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا و انجمن راهنمایان گردشگری کشور، 300 نفر از راهنمایان گردشگری بین‌المللی شرکت‌کننده در کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 از 40 کشور دنیا در روز جاری با قطار تندروی پردیس در مسیر اصفهان-کاشان-تهران سفر خواهند کرد.

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به عنوان بزرگترین شرکت مسافری ریلی کشور آمادگی لازم را برای انجام سفرهای گردشگری با امکان برگزاری نشست‌ها و جلسات حین سفر، با قطارهای تشریفات و زندگی همچنین سایر قطارهای ویژه این شرکت دارد.

سازمان‌ها، نهادها و سایر متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست می‌توانند با شماره تلفن 88347028-021 تماس بگیرند.

واحدمرکزی خبر

کد خبر 67726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha