خودروهای رنو از مرداد96 تحویل خریداران می‌شود

پرشین خودرو: مدیر عامل سایپادیزل گفت: سعی کردیم با توجه به اهمیت تعویض خودروهای فرسوده تمام سطوح قیمتی را پشتیبانی کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، زعفر تنهاپور مدیر عامل سایپادیزل در رابطه با همکاری این شرکت با رنو گفت ما پیش فروش رنو را شروع کردیم و از مرداد ماه سال آینده رنومیدلام که جایگزین خودروهای مشابه قبلی خواهد شد را به بازار عرضه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سایپا دیزل تنها شرکتی است که تمام سیگمنت‌ها از باری تا کشنده را دارا است و بر همین اساس بیشتر سهم را در طرح تعویض ناوگان فرسوده دارد. از طرف دیگر سعی کردیم با توجه به اهمیت تعویض خودروهای فرسوده تمام سطوح قیمتی را پشتیبانی کنیم.

تنهاپور تصریح کرد: بر همین اساس ما علاوه بر ولوو سوئد و رنو فرانسه با دانگ فنگ و فوتون چین که از شرکای مطرح خودروسازان جهان هستند نیز همکاری داریم و تا به امروز نیز تعدادی متقاضی برای خرید این خودروها داشتیم.

مدیرعامل سایپا دیزل خاطرنشان کرد: اکنون ما خودروهایی از قیمت 265 میلیون تا 470 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می کنیم. با توجه به مصوبه هیئت دولت سال آینده باید تمام خودروهای تولیدی حداقل استاندارد یورو 4 را داشته باشند. ما در حال تولید خودروهای یورو4 و یورو4 به اضافه فیلتر هستیم.

ایلنا

کد خبر 67764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha