هند پروازی به ایران نداشت که متوقف کند

پرشین خودرو: در حالی که یک ایرلاین هندی در پی تهدیدهای ترامپ علیه ایران ادعا کرد پروازهایش به ایران را متوقف می‌کند، معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: شرکت‌های هواپیمایی هندی از گذشته تاکنون هیچ پروازی به ایران نداشته‌اند که بخواهند آن را متوقف کنند.

به گزارش پرشین خودرو، کوروش فتاحی  اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی هندی از گذشته تاکنون هیچ پروازی به ایران نداشته‌اند که اکنون اعلام کرده‌اند پرواز خود را به ایران متوقف می‌کنیم.

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: فقط چند شرکت هواپیمایی داخلی ما به هند پرواز دارند که پروازهای آنها هم‌‌اکنون فعال است و روند عادی و طبیعی دارد.

به گزارش فارس، اکونومیک تایمز اعلام کرده بود: شرکت‌های هواپیمایی هند برنامه پروازهای خود به ایران را بازنگری یا متوقف خواهند کرد؛ این تصمیم بعد از آن صورت گرفته که دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا موضع خود را بر روی جمهوری اسلامی ایران سختگیرانه کرده و تنش‌های دیپلماتیکی در حال رخ دادن است.

طبق اعلام اکونومیک تایمز، دو منبع آگاه در این زمینه گفته‌‌اند: شرکت هواپیمایی ایندیا اکسپرس دومین بازنگری خود را در زمینه پروازها به تهران انجام می‌دهند. پیش از این آغاز پروازها تا اواخر امسال برنامه‌ریزی شده بود، شرکت‌های هواپیمایی هند برنامه‌ جایگزینی را آماده کرده که این برنامه‌ها شامل پروازهای دهلی نو به مقصد شهر آلماتی و تاشکند است یا اینکه پروازها از دهلی نو به سمت بحرین خواهد بود اما هنوز این تصمیم نهایی نشده است.

بنا به ادعای اکونومیک تایمز، شرکت هندی گو ایر هند هم که در حال برنامه‌ریزی برای گنجاندن تهران به عنوان یکی از اولین مقاصد پروازهای بین المللی‌اش بود، فعلا این طرح ها را متوقف کرده است.

فاری 

کد خبر 68009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha