کد خبر 68043
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
آمادگی پلیس راهور برای شهرآورد

پرشین خودرو: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در اطراف ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ حسن عابدی ، در این باره گفت: به دنبال بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تدابیر ترافیکی در اطراف ورزشگاه آزادی و محورهای منتهی به آن انجام شده و همکاران من در پلیس راهور از ساعتی قبل از آغاز بازی تا پایان دیدار دو تیم و تخلیه کامل معابر، از جمعیت تماشاگران در حالت آماده‌باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه توقف خودروها در رینگ اصلی حاشیه استادیوم آزادی و همچنین ضلع شرقی و غربی استادیوم ممنوع است، گفت: پارکینگ‌های مجموعه آزادی برای پارک خودروهای تماشاگران پیش‌بینی شده و در صورتی که خودروها در معابر یاد شده توقف کنند، پلیس حتما نسبت به جابه‌جایی آنها اقدام خواهد کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تماشاگران خواست که از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس برای حضور در استادیوم آزادی استفاده کنند.

عابدی درباره اینکه آیا ممکن است محدودیت یا ممنوعیت تردد در اطراف ورزشگاه آزادی اعمال شود یا خیر، گفت: در صورت اشباع خیابان‌ها و تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها ممکن است به صورت مقطعی در برخی از معابر و محورها ممنوعیت تردد خودروها اعمال شود.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در معابر منتهی به ورزشگاه آزادی نیز حضور دارند، گفت: علاوه بر حضور همیشگی پلیس راهور در ساعت برگزاری این دیدار، عوامل راهنمایی و رانندگی در بزرگراه‌های حکیم غرب، همت غرب، آزادگان، باکری، تهران – کرج و... حضور پررنگ‌تری خواهند داشت و نسبت به تخلفات رانندگی اقدام خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تماشاگران خواست که هنگام حضور در ورزشگاه آزادی با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

ایسنا

کد خبر 68043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha