نمایشگاه خودرو تهران روز اول را چگونه گذراند؟+نام خودروهای جدید

پرشین خودرو: نمایشگاه خودرو تهران بعد از حدود یك دهه، در حالی كه بسیاری انتظار نمایشگاه خوبی را نداشتند یا حداقل تصور می‌کردند در شرایط چندان جذابی برگزار نشود اما برخلاف انتظارها و اكثر پیش‌بینی‌ها، نمایشگاه روز خوبی را پست سرگذراند.

به گزارش پرشین خودرو، كیفیت ساخت برخی غرفه‌ها در حد نمایشگاه‌های بین‌المللی اروپایی و آسیایی مثل پكن و شانگهای بود، همچنین بیشتر برند‌ها خودروهای جدیدی را معرفی كردند.
اولین خودروی رونمایی شده هاچ‌بك جذاب دی‌اس به‌نام دی‌اس ٣ بود كه دیروز صبح رونمایی شد. سپس در ادامه میتسوبیشی اوتلندر تیپ٥‌، در غرفه میتسوبیشی رونمایی و در غرفه جذاب رنو هم نسل جدید شاسی‌بلند كولئوس رونمایی شد.
در غرفه تویوتا هم تویوتا كراس كوپه سی‌اچ‌آر به نمایش در آمد. همچنین نسل جدید شاسی‌بلند پرطرفدار لكسوس آر ایكس با كد موتور ٢٠٠ توربو به نمایش در آمده است، به غیر از آر ایكس ٢٠٠ جدید مدل فیس‌لیفت آی‌اس‌٢٠٠ هیبرید هم به نمایش درآمده بود.
به نظر می‌رسد اگر مشكل ثبت سفارش لكسوس حل شود، ایرتویا برنامه‌های گسترده‌ای برای بازار دارد. در غرفه پرشیا خودرو هم نسل جدید سری ٧ و سری یك و دو جدید رونمایی شد.
همچنین مدل آی ٨ بدون توضیح خاصی در مورد فروش، به نمایش درآمده است. از سوی دیگر باید به غرفه جذاب لوتوس و مدل‌های رنگارنگ الیز و كاپ ٢٢٠ اشاره كرد كه برای اولین بار در یك نمایشگاه به نمایش درمی‌آمدند.
در نهایت غرفه مدیران خودرو میزبان مدل جذاب و جدید چری تیگو٧ بود كه از طراحی بسیار زیبا و كیفیت ساخت درخور توجهی بهره می‌برد، ناگفته نماند تیگوی جدید به‌ راحتی می‌تواند با رقبای كره‌ای‌اش با قیمتی بسیار جذاب‌تر رقابت كند. این خودرو را باید در حد و اندازه‌های نسل فعلی كیا اسپورتیج دانست.
ایران خودرو و سایپا هم كه در لحظات آخر به نمایشگاه آمدند، مدل‌های مختلف و جدید پژو و سیتروئن را عرضه كرده‌اند.
در نهایت باید گفت كیفیت غرفه‌ها و خودروهای به نمایش درآمده و دكوراسیون اكثر غرفه‌ها بسیار برتر و بالاتر از سطح استاندارد‌های نمایشگاه‌های خودروی قبلی در کشور است كه تا دیروز برگزار شده‌اند.

 

 

 

 

دنیای خودرو

کد خبر 68292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha