سازمان حمایت مسئول اختلاف قیمت ۸میلیونی ساندرو است

پرشین خودرو: رئیس شورای رقابت با اشاره به اختلاف قیمت ۸ میلیون تومانی ساندور استپ وی اتوماتیک در بازار نسبت به کارخانه، گفت: متولی نظارت بر خرید و فروش این خودرو در سطح بازار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

به گزارش پرشین خودرو، رضا شیوا  با اشاره به اینکه ساندرو مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت نیست، اظهارداشت: در حال حاضر متولی نظارت بر خرید و فروش این خودرو در سطح بازار با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اختلاف قیمت 8 میلیون تومانی ساندور استپ وی اتوماتیک در بازار نسبت به کارخانه، گفت: شورای رقابت فقط نحوه پیش فروش این خودرو را ارزیابی می‌کند تا خودروسازان در این روند تخلفی را انجام ندهند.

رئیس شورای رقابت تصریح کرد: البته براساس آیین نامه جدید قانون حمایت از مصرف کنندگان شرکت های خودروساز باید برای پیش فروش محصولات خود از وزارت صنعت مجوز لازم را دریافت کنند.

 در حال حاضر قیمت کارخانه ساندرو استپ وی اتوماتیک 52میلیون و 550 هزار تومان است اما در بازار با قیمت 63 میلیون به فروش می رسد. همچنین مدل دنده ای این خودرو هم در کارخانه 46 میلیون و 550 هزار تومان و در بازار 54 میلیون تومان است.

تسنیم

کد خبر 68310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha