تاکسی های معروف لندن در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران+تصاویر

پرشین خودرو: اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در نظر دارد با ورود خودروهای TX4 برای استفاده در برخی مصارف خاص مانند سرویس مدارس، تاکسی‌های گردشگری و همچنین تاکسی‌های اینترنتی زمینه حرفه‌ای گری در زمینه تاکسیرانی در کشور را فراهم کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، مسعود طبیبی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، در تشریح ورود این خودروها به عرصه تاکسیرانی کشور گفت: تاکنون توجه کافی به نیازهای شهروندان در عرصه تاکسیرانی نشده و بیشتر نیازهای شهروندان به نرخ تاکسی معطوف شده البته این مساله از اهمیت بسیاری برخوردار است اما بی‌تردید تنها نیاز شهروندان در عرصه تاکسیرانی کشور نیست.

وی افزود: در حال حاضر شاهد هستیم به دلیل اینکه سیستم تاکسیرانی کشور چندان کارآمد نیست، برخی شرکت‌ها در حوزه فضای اینترنت که به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند می‌توانند زمینه از دست رفتن بازار کسب و کار تاکسیرانی را فراهم کنند. همچنین عدم توجه نیاز رانندگان تاکسی نیز موجب شده نارضایتی در بین رانندگان وجود داشته باشد و همین امر موجب فاصله گرفتن تاکسی‌ها از جامعه و شهروندان شده است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: بی‌تردید باید به سمت یک تاکسیرانی حرفه‌ای پیش برویم تا در قالب آن علاوه بر توجه به نیازهای شهروندان در ارائه خدمات مناسب حوزه تاکسیرانی، احیای حقوق تاکسیرانان را نیز مورد توجه قرار دهیم.

طبیبی به روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی ظرف ۱۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: از سال‌های ۸۵ تا ۸۷، ۳۱ هزار و ۵۹۰ تاکسی، از سال ۸۸ تا ۹۰، ۲۹ هزار و ۳۶۵ تاکسی، در سال ۹۱، ۳۲۰۰ تاکسی، در سال ۹۲، هیچ تاکسی، در سال ۹۳، ۶۳۰۰ تاکسی و در سال ۹۵ تاکنون ۴۱ هزار و ۶۰۰ تاکسی در کشور نوسازی شده است.

وی ادامه داد: برنامه طرح نبید در نظر دارد با ورود خودروها TX4 برلیانس، در ۴ محور نوآوری، وحدت رویه، یکدلی و دانش‌افزایی به سمت حرفه‌ای گری در عرصه تاکسیرانی حرکت کند. قطعا از این تاکسی می‌توان در حوزه‌هایی همچون خدمات طب تاکسی (تاکسی حرفه‌ای سلامت)، سرویس حرفه‌ای مدارس (سامانه سپند)، تاکسی حرفه‌ای گردشگری (تاکسی سپاس) و تاکسی‌های اینترنتی بهره گرفت.

کد خبر 68346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha