ورود تمام خودروهای «فوسو» به بازار دور از ذهن نیست+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت میتسوبیشی فوسو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین باری و مسافری در تمام سگمنت‌ها از جمله کامیون، کامیونت‌، ‌اتوبوس و مینی‌بوس در دنیا است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در ایران نیز گروه صنعتی مایان فولاد در سال 1394 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری کامیونت‌های میتسوبیشی FUSO شد.اصالتا این شرکت‌ آلمانی‌ است اما تمامی کارخانه‌های آن در ژاپن پایه‌ریزی شده‌اند.

شرکت میتسوبیشی فوسو در سال ۱۹۳۲ تاسیس شد و تا به امروز فعالیت گسترده‌ای داشته است. از سوی دیگر شرکت Daimler AG آلمان حدود 89.5 درصد از سهام این کارخانه را در اختیار دارد و در واقع شرکت میتسوبیشی فوسو یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت محسوب می‌شود.

تمامی محصولات این شرکت علاوه بر ژاپن در دیگر کشورهای بزرگ دنیا نیز به فروش می‌رسد.

این شرکت که در نمایشگاه صنعت خودرو تهران حضور دارد و کامیونت‌های فوسو را به نمایش گذاشته است و قرار است محصولات فوسو را در سگمنت کامیونت‌ و تناژ‌های 5، 6 و 8 تن به صورت CBU وارد بازار ایران کند.

در همین راستا با مجید مدنی، رئیس سازمان فروش مایان‌خودرو به گفت‌وگو نشستیم.

وی در مورد انتخاب این برند معتقد است فوسو مناسب‌ترین برند برای بازار ایران‌ است و از آنجا که یک محصول ژاپنی- آلمانی است، از اقبال خوبی در این بازار برخوردار خواهد بود.

مجید مدنی در زمینه قیمت محصولات شرکت بیان کرد: قیمت‌گذاری این محصولات به صورت قطعی اعلام شده که کامیونت‌های 5 تن، 120 میلیون تومان، کامیونت‌های 6 تن کمپرسی 128 میلیون تومان و باری 129 میلیون تومان و خودروهای 8 تن نیز 138 میلیون‌تومان به فروش خواهند رسید.

وی همچنین در مورد محصولات مشابه در بازار ایران گفت: به روز بودن محصولات فوسو و تطبیق آن‌ها با استانداردهای جهانی این محصولات را نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار متمایز می‌کند. مدنی در مورد دیگر ویژگی‌های این محصولات افزود: وزن کمتر در مقایسه با خودروهای مشابه، گنجایش بیشتر مخزن سوخت، موتور 150 اسب‌بخاری، ترمز دیسکی و مصرف سوخت کمتر از ویژگی‌های بارز این محصولات است.

رئیس سازمان فروش مایان‌ همچنین اعلام کرد: شرکت مایان خودرو که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است، در حال حاضر این محصولات را به صورت CBU وارد می‌کند اما قصد دارد با برنامه‌ریزی به گونه‌ای برای داخلی‌سازی اقدام کند که هیچ‌گونه لطمه‌ای به کیفیت خودروها وارد نشود.

وی در مورد خدمات پس از فروش و سرویس‌دهی به خودروها نیز گفت: در پنج کلانشهر ایران از جمله تهران، اصفهان، تبریز و شیراز مراکزی را برای ارائه خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌ایم و در حال حاضر دو مرکز سیار نیز انتخاب به این منظور فعال هستند.

گفتنی است شرکت مایان خودرو در نظر دارد در آینده‌ در تمام سگمنت‌ها محصولات فوسو را وارد بازار ایران کند.

کد خبر 68385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha