کد خبر 68441
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
جدیدترین مدل پیکانتو آماده ورود به ژنو+تصویر

پرشین خودرو: اصلاحات فرمان، ترمز و موتور ما را به گذشته‌های سرد می‌برد. از این رو شاید بتوان گفت این خودرو بیشتر برای حرکت در میان کوچه‌ها و خیابان‌های تنگ شهر مناسب باشد تا جاده‌ها و بزرگراه‌ها.

به گزارش پرشین خودرو، کیا موتورز در آستانه آغاز نمایشگاه خودرویی ژنو، تمامی مشخصات مدل‌های جدید کوچکترین خودروی خود "پیکانتو" را منتشر کرد.

این خودرو در ماه می و پس از آن وارد بازار خودروی برخی از کشورهای جان مانند انگلستان یا استرالیا شده و احتمالا قیمتی حدود 9 هزار پوند خواهد داشت.

 

جدیدترین مدل پیکانتو آماده ورود به ژنو

 

این خودروی شهری ظاهری اسپورت پیدا کرده و به تریم GT لاین S و GT لاین مجهز شده است. رنگ سفارشی و فرمان جدید از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.

 

جدیدترین مدل پیکانتو آماده ورود به ژنو

نسل سوم پیکانتو به صورت یک مدل پنج در ارائه شده و با این هدف تلاش می‌کند سیل جدیدی از مشتریان را به خود علاقه‌مند کند. اما این خودرو فضای بیشتری را برای پا، سر و همچنین محفظه بار ارائه می‌دهد.

جدیدترین مدل پیکانتو آماده ورود به ژنو

 مدل‌های جدید به یک موتور 1.2 لیتری 4 سلیندر با قدرت 83 اسب‌بخار مجهز خواهند شد. از طرفی احتمالا شاهد موتورهای 1 لیتری توربوشارژ نیز در بین ورودی‌های جدید نیز هستیم.

این مدل‌ها قویترین خودروهای پیکانتو محسوب خواهند شد. این خودروها برای دستیابی به شتاب صفر تا 100 کیلومتر 10.1 ثانیه زمان نیاز دارند. گیربکس پیش‌فرض در این خودرو یک مدل 5 سرعته دستی است. اما با موتورهای بنزینی 1.25 لیتری مدل‌های 4 سرعته خودکار نیز ارائه خواهد شد.

 کیا ادعا می‌کند که از مواد ضدصدا برای کاهش ارتعاشات و صدای موتور استفاده کرده است.

 

جدیدترین مدل پیکانتو آماده ورود به ژنو

 

فضای درونی این خودرو تحت تاثیر صفحه نمایش 7 اینچی اطلاعات و سرگرمی است که در حال تبدیل شدن به یک استاندارد در جهان به ویژه در اروپاست. رانندگان می‌توانند از طریق تلفن هوشمند خود به کارپلی اپل و اتو اندروید متصل شوند. از دیگر گزینه های این خودرو می‌توان به دوربین‌های حرکت معکوس، شارژهای بی‌سیم تلفن و پورت USB اشاره کرد.

 

جدیدترین مدل پیکانتو آماده ورود به ژنو

 

زمانی که بحث به چمدان و بار می‌رسد، محفظه بار خودرو ظرفیت 255 لیتری را از خود نشان می‌دهد که بیش از هیوندایی I10 است. تا کردن صندلی‌های عقب این فضا را به 1010 لیتر می‌رسد.

به شکل استاندارد 6 کیسه هوا در این خودرو وجود دارد که در صورت تمایل مشتریان افزایش خواهد یافت. این خودرو از موسسه NCAP حداکثر امتیاز ایمنی را کسب کرده است.

مدل های جدید یا عموزادگان کره‌ای خود هیوندایی I10 و فولکس‌واگن آپ رقابت خواهند کرد.

عصرایران

کد خبر 68441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha