کد خبر 68474
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
تقاضای وزیر صنعت از مردم اعلام شد؟

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت تقاضا کرد که مصرف کنندگان به صنعتگران داخلی اعتماد و سعی کنند حتما محصولات داخلی به ویژه خودروهای داخلی را خریداری کنند.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا نعمت زاده، با بیان این مطلب در غرفه ایران خودرو یادآور شد: سعی ما این است که طبقه متوسط و پایین تر جامعه نیز بتوانند از محصولات تولید داخلی بهره مند شوند.
وی که در سومین روز از برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو تهران در جریان بازدید از این نمایشگاه در غرفه گروه صنعتی ایران خودرو حضور یافت ضمن بازدید از محصولات نمایش داده شده، در جریان توضیحات مهندسان و مدیران این شرکت نیز قرار گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت را در این بازدید، معاون صنایع و مدیرکل دفتر ماشین سازی و نیرومحرکه وزارت صنعت همراهی می کردند.
همچنین قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو توضیحاتی در خصوص محصولات به نمایش در آمده این شرکت در نمایشگاه ارایه کرد.
محصولات نمایش داده شده در غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران دو محصول مشترک این شرکت با پژو فرانسه است که به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد.
پژو2008 و پژو508 دو محصول شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) است که مورد استقبال خیره کننده بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران قرار گرفته اند.

همچنین محصول اس30 ایران خودرو که برای ورود به ناوگان تاکسیرانی کشور طراحی و تجهیز شده است نیز در غرفه ایران خودرو در معرض دید عموم قرار گرفته که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از آن بازدید کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو تهران از 26 بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا روز شنبه 30بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 68474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha