بانک متخصصان ISQI راه اندازی شد+جزئیات

پرشین خودرو: مدیریت سرمایه های انسانی شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور برای اولین بار از طریق «بانك متخصصان صنعت خدمات پس از فروش خودرو» در سال 95 میسر خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن سلیمی مدیر مهندسی بازرسی خدمات شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، با بیان این مطلب گفت: با توجه به نرخ بالای خروج پرسنل نمایندگی های مجاز از شبكه خدمات پس از فروش خودرو مدیریت منابع انسانی توسط مدیران شركت های عرضه كننده خودرو و مدیران نمایندگی های مجاز می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی ادامه داد: در این راستا شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران با نگاه مسولیت اجتماعی و كمك به ارتقا صنعت خودرو و خدمات پس از فروش نسبت به طراحی و راه اندازی «اولین بانک اطلاعات متخصصین خدمات پس از فروش صنعت خودرو» که اطلاعات جامع پرسنل شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور را به صورت متمركز و یكپارچه در ان موجود می باشد اقدام کرده است.
سلیمی، اهم قابلیت های این بانك را شامل افزایش نرخ ماندگاری پرسنل در شبکه خدمات پس از فروش، ارتقا سطح مهارت و دانش پرسنل از طریق اجرای آموزش در سطح کلاس جهانی و ایجاد فضای رقابتی و انگیزشی در پرسنل نمایندگی با در نظر گرفتن سطوح صلاحیت دانست و ترغیب مدیران نمایندگی به حفظ و نگهداشت پرسنل حائز سطوح مهارتی بالاتر، ایجاد نظام تایید صلاحیت متخصصین خدمات پس از فروش مجاز از طریق گواهینامه سطح مهارت، ایجاد فضای مقایسه ای نمایندگی با سایر نمایندگی های مجاز،دسترسی مدیران نمایندگی به بانک منابع انسانی تایید شده خارج از شبکه ی مجاز و ... را از دیگر فواید آن اعلام کرد.

کد خبر 68545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha