پرشین خودرو: مدیر کل راه آهن زنجان اعلام کرد: همه قطارهای راه آهن شمالغرب به سیرخود ادامه می دهند.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر کل راه آهن زنجان اعلام کرد: با وجود سردی و برودت هوا که منجر به بسته شدن راه های مواصلاتی و سختی تردد در مسیرهای جاده ای شده است ، مدیریت بحران راه آهن شمال غرب در آمادگی کامل به سر می برد.

به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ علی خدایی گفت : در پی کولاک شدید در ایستگاه سراجو وعدم امکان برف روبی دستی، برغم تلاش بی وقفه همکاران، به منظور جلو گیری از هرگونه وقفه در سیر قطارها ومسدودی احتمالی، اقدامات اساسی در محورهای ریلی انجام و مسافران به مقاصد خود اعزام شدند.

وی افزود: روزهای اخیر در شرایط بسیار سخت جوی با تلاش همکاران، اقدامات قابل توجهی در محورهای ریلی شمال غرب کشور صورت گرفت.

مدیر کل راه آهن شمال غرب با بیان اینکه ازبعداز ظهر روز گذشته تاکنون عملیات برف روبی مکانیزه انجام شده است ، گفت : معاون فنی وتعداد دیگری از اعضای کمیسیون فنی در مرکز ناحیه جهت مدیریت حوادث احتمالی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: با وجود سردی و برودت هوا که منجر به بسته شدن راه های مواصلاتی و سختی تردد در مسیرهای جاده ای شده است؛ با همت و تلاش بی وقفه پرسنل راه آهن در حال حاضر کلیه قطارها به سیرخود ادامه می دهند و قطاری از سیستم حذف نخواهد شد.

خدایی اضافه کرد: علاوه بر انجام عملیات برف روبی ؛ مانور امداد ونیز آموزش به همکاران جوان وآینده ساز بخش ناوگان نیز در راس برنامه های راه آهن بوده است.

کشیک ارشد و مدیریت بحران راه آهن شمال غرب کشور به صورت 24 ساعته در آمادگی کامل به سر می برد.

راه آهن ؛تنها بخش فعال حمل و نقل در خراسان رضوی

مدیر کل راه آهن خراسان اعلام کرد: تمامی قطارهای مسافری راه آهن خراسان رضوی طبق برنامه و با حداقل مشکلات از مشهد به مبادی 26 گانه سطح کشور اعزام و قطارهای ورودی هم در طول حوزه اداره کل بدون مشکل در حال سیر و ورود به مشهد هستند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد هادی ضیایی مهر با اشاره به وضعیت جوی استان خراسان رضوی گفت: بعلت بارش برف سنگین و برودت هوا در خراسان رضوی و مشهد مقدس کلیه پروازها از عصر روز جاری کنسل شده است و کلیه جاده های خروجی مشهد به سمت مبادی سطح کشور بعلت برف و یخبندان از عصر روز جاری تاکنون مسدود است و تنها بخش فعال حمل و نقل ، راه آهن است.

وی افزود: با تلاش و مراقبت همکاران راه آهن مشهد، تمامی قطارهای مسافری طبق برنامه و با حداقل مشکلات از مشهد به مبادی 26 گانه سطح کشور اعزام و قطارهای ورودی هم در طول حوزه اداره کل بدون مشکل در حال سیر و ورود به مشهد هستند.

استاندار خراسان رضوی از ساعت 23:30 تا 20 دقیقه بامداد از خدمات ارائه شده ایستگاه مشهد به مسافرین و زائران بازدید و ضمن تشکر از خدمات ارائه شده راه اهن نقش حمل و نقل ریلی در شرایط سخت اب و هوائی را بسیار موثر و سازنده توصیف ن کرد.

واحدمرکزی خبر

کد خبر 68561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha