توقیف خودروی بنز سواری با بیش از25 میلیون ریال خلافی

پرشین خودرو: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان گفت: یک دستگاه خودروی بنز سواری با بیش از 25میلیون ریال خلافی معوق، در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ مجید محبعلی  گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان بوکان حین اجرای طرح انتظام بخشی به معابر، به یک دستگاه خودرو سواری بنز که با سرعت زیاد در حال تردد بود برخورد کرده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی مدارک راننده و ماشین سواری پس از استعلام از طریق سامانه راهور مشخص شد که راننده خودرو به علت تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی مبلغ بیش از 25 ریال جریمه معوق دارد.
سرهنگ محبعلی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف در سوابق این راننده تخطی از سرعت مجاز است، اظهار کرد: بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، خودرو یاد شده به سبب دارا بودن خلافی بیش از 10 میلیون ریال، تا زمان پرداخت جریمه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان از رانندگان خواست به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کرده تا ضمن رعایت راهنمایی و رانندگی حافظ جان خود و دیگر سرنشینان خودرو باشند.
شهرستان بوکان با 227هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.

ایرنا

کد خبر 68579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha