اعتبار برای بازسازی پل‌ها، آسفالت‌های آسیب دیده ضروری است

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: تخصیص اعتبار برای بازسازی پل‌ها، شانه‌های خاکی، آسفالت‌های آسیب دیده لازم و ضروری است و چنانچه اقدامات بازسازی به موقع انجام نشود دوباره با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش  پرشین خودرو، "خداداد مقبلی" امروز اول اسفندماه در جلسه ستاد بحران استان کرمان اظهار کرد: در 17 گردنه برف‌گیر استان طی چند روز اخیر شاهد بارش برف بودیم لذا به طور مستمر اقدامات لازم برای جلوگیری از مسدود شدن این مسیرها انجام شد.

وی درباره اقدامات انجام شده در مناطقی که بارندگی وجود داشت، گفت: مسیر بردسیر – سیرجان با مشکل مواجه شد، به طوری‌که از ظهر روز جمعه اقدامات لازم برای استحکام آن انجام و از روز گذشته مشکل آن برطرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به مشکل مسیر بم – کرمان اشاره و اظهار کرد: دو دستگاه پل در این مسیر تخریب شد که با نصب پل سیار در مسیر کرمان – بم مشکل تردد خودروها را برطرف کردیم و این مسیر اکنون دو طرفه عمل می‌کند.

مقبلی از لزوم تامین اعتبار برای بازسازی سخن به میان آورد و عنوان کرد: تخصیص اعتبار برای بازسازی پل‌ها، شانه‌های خاکی، آسفالت‌های آسیب دیده لازم و ضروری است و چنانچه اقدامات بازسازی به موقع انجام نشود دوباره با مشکل مواجه خواهیم شد.

ایسنا

کد خبر 68598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha