فروش جک J5 اتوماتیک به صورت نقد و اقساط آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: در غیاب مدل دنده ای جک J5، کرمان موتور برای فروش مدل اتوماتیک این خودرو شرایط ویژه اعلام کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، قیمت نقدی این محصول 62 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است و برای خرید نقدی کافی است این مبلغ را به حساب کرمان موتورهی ها واریز و بعد از گذشت یک ماه از زمان خرید، خودروی خود را تحویل بگیرید.

در دومین مدل فروش شما از مبلق قطعی اعلام شده تنها 30 میلیون تومان به حساب کرمان موتور واریز کرده و مابقی هزینه خرید را در زمان صدور دعوتنامه پرداخت خواهید کرد.

تخفیف این خرید برای شما 700 هزار تومان بوده و موعد تحویل خودرو نیز اردیبهشت 96 اعلام شده است.

 سود مشارکت این خرید 23 و سود انصراف 14 درصد اعلام شده است.

مدل سوم عرضه جک J5 با کمی انعطاف بیشتر معرفی شده است. شما تنها کافی است 15 میلیون تومان به حساب کرمان موتوری ها واریز و همزمان با صدور دعوتنامه مابقی هزینه را پرداخت نمایید اما این امکان برای خریداران به وجود آمده است تا از تسهیلات 40 میلیون تومانی برای خرید خود بهره ببرند.

این تسهیلات را می توانید در 12، 24 و 36 ماه بازپرداخت کرده و خودروی خود را نیز در اردیبهشت 96 تحویل بگیرید. سود مشارکت 23 و سود انصراف 14 درصد اعلام شده است.

شما می توانید این پرداخت 2 مرحله ای را در 3 مرحله نیز انجام دهید به این صورت که ابتدا 10 میلیون و در اردیبهشت ماه 5 میلیون دیگر واریز کرده و مابقی هزینه را در زمان صدور دعوتنامه پرداخت نمایید.

تسهیلات 40 میلیون تومانی با همان زمان بازپرداخت مدل قبل، در دسترس شما خواهد بود اما خودرو در تیر ماه 96 به شما تحویل داده می شود.

در صورتی که علاقه مند به خرید جک J5 اتوماتیک به صورت اقساطی نیز هستید این امکان برای شما وجود دارد که با انتخاب یکی از مبالغ 22 میلیون 15 هزار تومان، 25 میلیون و 160 هزار تومان و یا  28 میلیون و 305 هزار تومان ثبت نام اولیه خود را کرده و مابقی هزینه را در اقساط  12، 24 و 36 ماه پرداخت نمایید.

موعد تحویل خودروی شما فروردین 96 خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نمایندگی های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت این خودرو ساز مراجعه فرمایید.

کد خبر 68616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha