کد خبر 68642
۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
تداوم مسدود بودن محور «سیاهکل - دیلمان»

پرشین خودرو: فرماندار سیاهکل با اشاره به ارتفاع یک متر و 20 سانتی‌متری برف در داخل شهر سیاهکل از بارش برف به میزان یک متر و 60 سانتی‌متر در برخی محورهای این شهرستان خبر داد و گفت: محور سیاهکل به دیلمان بسته است.

به گزارش پرشین خودرو، مهندس «رضا اسلامی» ، با اشاره به بارش برف شدید در استان گیلان و شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: محورهای اصلی سیاهکل باز است، اما محور «سیاهکل - دیلمان» به‌علت بارش برف به ارتفاع 1.5 الی 2 متر بسته است و تلاش برای بازگشایی این مسیر همچنان ادامه دارد.

فرماندار سیاهکل ادامه داد: چندین بار در این محور سقوط بهمن داشتیم که با تلاش راهداران عزیز اقدامات در بازگشایی مسیر در حال انجام است، اما خطر سقوط بهمن هنوز احساس می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مسیر «سیاهکل - لاهیجان» از مسیر بازکیاگوراب و «سیاهکل - لاهیجان» از مسیر ازبرم باز است، اضافه کرد: در شهر دیلمان یک متر برف بر زمین نشست.

اسلامی با اشاره به ارتفاع یک متر و 20 سانتی‌متری برف در داخل شهر سیاهکل از بارش برف به میزان یک متر و 60 سانتی‌متر در برخی محورهای این شهرستان خبر داد و افزود: در حوزه گاز مشکلی نداریم و میزان قطعی برق در سیاهکل زیر 5 درصد بود که این قطعی موجب قطع آب شد.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع 644 کیلوگرم آرد برای عشایر در دیلمان، خاطرنشان کرد: برق دهستان خرارود به علت شکستگی درختان قطع شده، زیرا این منطقه ساختاری جنگلی دارد.

فرماندار سیاهکل با بیان این‌که به لطف خداوند هیچ وسیله نقلیه‌ای در زیر بهمن گرفتار نشد، خاطرنشان کرد: سه دستگاه خودروی سواری و یک مینی‌بوس که بهمن راه ارتباطی آن‌ها را قطع کرده بود، با تلاش بی‌وقفه راهداران زحمتکش و حضور نیروهای امدادی، از این جاده کوهستانی بیرون آورده شدند و همه در راه ماندگان به مقصد رسیدند.

ایسنا

کد خبر 68642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha