کد خبر 68652
۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

پرشین خودرو: باشگاه پرسپولیس در روزهایی که بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد، درگیر مشکلات ریز و درشت مالی شده و بیم آن می‌رود که فیفا هر لحظه حکمی جدید علیه پرسپولیس صادر کند.

به گزارش«پرشین خودرو»، باشگاه پرسپولیس در روزهایی که بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد، درگیر مشکلات ریز و درشت مالی شده و بیم آن می‌رود که فیفا هر لحظه حکمی جدید علیه پرسپولیس صادر کند. این درحالی است که هیچ پولی درحساب باشگاه نیست و تهدیدات مالی هم بیشتر از هروقت دیگری باشگاه را تحت فشار قرار داده است.

دردسر بزرگ ژوزه

آخر معلوم نشد که چرا محمد رویانیان آن قرارداد عجیب را با مانوئل ژوزه منعقد کرد و بعد هم به صورت عجیب‌تر او را برکنار کرد تا حالا چنین دردسر بزرگی گریبان پرسپولیس را بگیرد. بدهی پرسپولیس به مربی پرتغالی از‌ سال ٩١ تاکنون پرداخت نشده و هر‌سال هم به آن جریمه خورده است. اهمال این باشگاه در پرداخت‌نکردن بدهی ژوزه باعث شد الان پرسپولیس بیش از ٦‌میلیارد تومان به این مربی بدهکار شود. ژوزه به فیفا شکایت کرده و درنهایت هم رأی به نفع او صادر شده است.
 
حالا پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر این بدهی را پرداخت کند، وگرنه با جرایم سختی از طرف فیفا روبه‌رو خواهد شد. درهمین راستا، طی روزهای گذشته شایعه شد که پرسپولیس با ژوزه برای پرداخت ٦‌میلیارد تومان توافق کرده است. طاهری، مدیرعامل پرسپولیس دراین‌باره می‌گوید: «این خبر صحت ندارد چون هیچ توافقی با ژوزه نکرده‌ایم. اصلا هم بحث توافق مطرح نیست، زیرا وکیل او تا به امروز حاضر به گفت‌وگو درباره این موضوع نشده است. پرونده مانوئل ژوزه درحال بررسی است و ما هم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا کمترین آسیب به باشگاه وارد شود.» طاهری درحالی از آسیب‌ندیدن پرسپولیس حرف می‌زند که باشگاه به‌طور قطعی محکوم به پرداخت ٦‌میلیارد تومان است.

محکومیت ٤٠‌هزار دلاری

البته پرونده مانوئل ژوزه تنها مشکل خارجی پرسپولیس نیست. باشگاه در فیفا ١١ پرونده شکایتی دارد، درصورتی که رأی به سود آنها صادر شود، حتما باید مطالباتشان پرداخت شود چون در غیراین صورت فیفا صورت جرایم سنگینی برای پرسپولیس درنظر خواهد گرفت. به تازگی هم رأی پرونده مارکو پروویچ، بازیکن سابق پرسپولیس که پس از چهار‌سال از این باشگاه به فیفا به خاطر دریافت طلبش شکایت کرد، صادر شده است. فیفا هم رأی به پرداخت ۴۰‌هزار دلار به این بازیکن داده، اما پرسپولیس درحال حاضر در پرداخت هزینه‌های جاری خود هم با مشکل مواجه است و درآمدی به جز سامانه هواداری ندارد. البته اگر پرسپولیس درمدت تعیین‌شده ازسوی فیفا طلب این بازیکن را پرداخت نکند تا با محرومیت و کسر امتیاز مواجه نشود.
 
 
 
 
 
منبع: برترین ها

 

کد خبر 68652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha