ارائه سرویس ویژه به مسافران نوروزی قبل از آغاز سفر

پرشین خودرو: مانند سال های گذشته برای بازدید قبل از عید و همچنین برای خدمت رسانی به مسافران نوروز برنامه ریزی خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد مرتضایی مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، در مورد وضعیت خدمات پس از فروش برای محصولات تحت برند رنو گفت: مدیریت نگین خودرو هدف گذاری سال آینده برای مجموعه را کسب رتبه اول ارائه خدمات پس از فروش در کشور تعیین کرده و ما برنامه های خوبی برای سال 96 داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 50 نماینده فروش و خدمات پس از فروش برای نگین خودرو فعال هستند و ما قبول داریم که تعداد نمایندگانمان کم است اما؛ در سال آینده این عدد نیز تغییر می کند و برنامه افزایش 15 نماینده در سراسر کشور را در دستور کار داریم.

مرتضایی تصریح کرد: در حال حاضر 25 دستگاه خودروی امدادی داریم و از موتورسیکلت های امداد نیز برای سرویس های ویژه استفاده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موتورهای امدادرسان باید در کمترین زمان ممکن یعنی چیزی در حدود 10 دقیقه (در صورت نبود ترافیک) خود را به خودروی خراب برسانند و خدمات قابل ارائه در محل را با بهترین کیفیت عرضه کنند.

کد خبر 68701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha