حاشیه بازار خودروهای محبوب رنو را با عرضه بیشتر کنترل می کنیم

پرشین خودرو: با توجه به اینکه سود 10 میلیون تومانی برای خریداران کولیوس پیش بینی می شود، هر کد ملی تنها می تواند یک دستگاه از این خودرو را خریداری کند.

به گزارش خبرنگار  پرشین خودرو، جمشید حسینی مدیرعامل نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در مورد قیمت فروش رنو کولیوس گفت: در ماه های گذشته این قول را داده بودم که این تازه وارد را با قیمت زیر 200 میلیون تومان به بازار ایران عرضه کنیم و در نمایشگاه خودروی تهران به قول خود عمل کردیم.

وی ادامه داد: قیمت جهانی کولیوس ویژه است و قیمت 199 میلیون و 500 هزار تومان بسیار پایین تر از قیمت واقعی است و بیراه نیست بگوییم میلیونی به خریداران تخفیف ویژه داده ایم!

حسینی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما برای فروش این خودرو بسیار بالا است اما به دلیل مسایل رقابتی نمی توانیم در مورد پیش بینی خود و ظرفیت فروش سالانه خود سخن بگوییم.

وی با تاکید مجدد بر قیمت پایین عرضه این خودرو در ایران گفت: ما باید کولیوس را بالای 200 میلیون تومان قیمت گذاری می کردیم اما این خودروی زیبا و مدرن را با قیمتی بسیار پایین عرضه می کنیم تا به قول خود عمل کرده باشیم و اینکه برخی می خواهند این تصور را ایجاد کنند که نگین خودرو برای کولیوس دامپینگ کرده از اساس غلط و اشتباه است ما هیچ کار غیر متعارفی انجام ندادیم.

مدیرعامل نگین خودرو در مورد تغییر قیمت عرضه توسط کمپانی و بازار گفت: این حاشیه بازار دست ما نیست اما سعی می کنیم با عرضه مناسب این محصول حاشیه را کم کنیم اما؛ به هر حال در خودروهای وارداتی این حاشیه همیشه وجود دارد زیرا ترخیص خودروها و میزان ظرفیت شرکت مادر برای بازار کشورها محدودیت هایی دارد که ممکن است جوابگوی تقاضا در همان لحظه نباشد.

 

باید در ارائه خدمات پس از فروش اول باشیم

مدیر عامل نگین خودرو تاکید کرد: از مدیران خود خواسته ایم که در هدف گذاری سال آینده خود طوری برنامه ریزی کنند که رتبه اول خدمات پس از فروش را به دست آوریم و این مهم دور از دسترس نیست.

وی در مورد عرضه محصول جدید در سال آینده گفت: حتما 2 محصول جدید وارد بازار می کنیم اما بنا به دلایلی نمی توانیم نام این 2 محصول را فعلا اعلام کنیم اما محصولاتی با کیفیت که امتحان خود را پس داده اند وارد بازار می شوند و قیمت هر دو زیر 100 میلیون خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: ما سعی کرده ایم شریک تجاری خوبی برای رنو باشیم و در این شراکت بهترین ها را برای خودمان و رنو می خواهیم. در سال جاری نیز برای سهم گیری بیشتر در بازار ایران فعالیت های خوبی انجام شد و اگر مشکلات گمرک حل شود تا پایان سال 19 تا 21 درصد سهم بازار در دستان رنو و نگین خودرو خواهد بود.

 

رشد 300 درصدص فروش در سال جاری

حسینی در مورد میزان فروش نگین خودرو در سال جاری گفت: رقمی بین 260 تا 300 درصد رشد در فروش برای ما ثبت شده است که نشان از تاثیرگذار بودن برنامه ریزی های نگین خودرو برای تصاحب بازار دارد.

وی با اشاره به افزایش قیمت دلار در ماه های گذشته تصریح کرد: از آخرین باری که بنده در مورد قیمت ها صحبت کردم به خصوص در مورد کولیوس و قیمت گذاری آن سخن گفتم چیزی در حدود 14 درصد افزایش قیمت دلار را شاهد بودیم اما با این حال ما در قیمت های اعلامی خود تغییری ندادیم زیرا به تعهدات خود پای بندیم.

کد خبر 68718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha