ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی نمایشگاه تهران+اسامی و قیمت

پرشین خودرو: 26 تا 30 بهمن ماه مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب میزبان بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور بود.

به گزارش پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو تهران را باید بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور دانست که در سال 95 پس از 11 سال وقفه برگزار شد.
در این نمایشگاه شاهد حضور عرضه کنندگان و تولیدکنندگان خودروهای سبک و سنگین، موتورسیکلت، قطعات و لوازم یدکی خودرویی، لوازم تیونینگ و همچنین خودروهای کلاسیک و ماکت بودیم که گرمای خاصی در سرمای زمستان به پایتخت بخشیده بود.

در این نمایشگاه 64 مدل خودرو توسط 16 شرکت خودرویی حضور پیدا کرده بودند که در مجموع ارزش مالی آن ها 13 میلیارد و 461 میلیون تومان بود.

اگر بخواهیم فقط سراغ خودروهای قابل فروش نمایشگاه خودرو تهران برویم می‌توان گفت که از میان تمام شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، 16 شرکت عرضه کننده رسمی خودرو حضور داشتند.

در این گزارش سراغ خودروهای فروشی این شرکت‌ها رفتیم تا ارزش کلی خودروهای قابل فروش در این نمایشگاه را به دست آوریم.

لازم به ذکر است که در این بررسی تنها خودروهای قابل فروش به صورت شخصی مد نظر بود و خودروهای سنگین، تاکسی‌ها، موتورسیکلت‌ها، قطعات و خودروهایی که جنبه نمایشی داشتند، در فهرست حضور ندارد.

در نمایشگاه خودرو تهران امسال، 64 مدل خودرو از سوی 16 شرکت به نمایش درآمد که در مجموع ارزشی بالغ بر 13 میلیارد و 461 میلیون تومان داشتند.
میانگین قیمت یک خودرو در این نمایشگاه به 210 میلیون و 329 هزار تومان می‌رسید که نشان از تنوع بالای خودرو ها داشت.

 

 

ارزان قیمت ترین خودروی نمایشگاه تهران خودروی "ساینا" در غرفه سایپا بود که 28 میلیون تومان قیمت داشت و گران ترین خودرو "ب‌ام‌و i8" بود که با قیمت تقریبی 910 میلیون تومانی در غرفه پرشیاخودرو خودنمایی می‌کرد.

 

 

دنیای خودرو

کد خبر 68764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha