فروش کیا سراتو با تسهیلات 40 میلیونی آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی سایپا برای جشنواره نوروزی خود کسا سراتو را نیز با مدل فروش نقدی و پیش فروش عرضه کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، کیا سراتو با قیمت قطعی 90 میلیون و 966 هزار تومان عرضه شده است و اگر شما این خودرو را به صورت نقدی خریداری کنید حداکثر 30 روز پس از ثبت نام می توانید از سواری بااین خودرو لذت ببرید.

کیا سراتو در رنگ های سفید، نوکمدادی، مشکی و قهوه ای تیره در دسترس خواهد بود و خریداران می توانند از کارت 5 ستاره خدمات نیز بهره مند شوند.

پیش فروش:

در مدل پیش فروش معمولی شما باید مبلغ 40 میلییون تومان در هنگام ثبت نام واریز کرده و ازسود مشارکت 26 درصد بهره مند شوید البته در این مدل خودروی شما در اردیبهشت و خرداد 96 به شما تحویل داده می شود.

فروش اعتباری:

در این مدل شما می توانید از 40 میلیون تسهیلات با بهره صفر درصد استفاده بفرمایید البته در صورتیکه این 40 میلیون را در مدت زمان 9 ماه برگردانید.

برای خرید کافی است 40 میلیون تومان واریز کرده و از تسهیلات سایپا به همین مقدار استفاده کنید. خودروی شما در نیمه اول سال 96 آماده واگذاری خواهد بود و شما در ازای این خرید 18 تا 22 درصد سود مشارکت نیز دریافت می کنید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور و یا به سایت این شرکت مراجعه کنند.



 

کد خبر 68874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha