پیاده سازی استانداردهای کیفیت درسایت خراسان

پرشین خودرو: كسب چهار ستاره كیفی سوزوكی و سه ستاره كیفی هایما نشان دهنده ارتقای سطح كیفی محصولات تولیدی سایت خراسان در سال 95 در بین محصولات هم رده اعلامی از سوی سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران است.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر واحد کیفیت سایت خراسان با بیان این مطلب گفت: شرکت ایران خودرو خراسان در راستای اجرای اهداف استراتژیک ابلاغی مدیریت ارشد گروه صنعتی، پیاده سازی استانداردهای کیفی را درکلیه محصولات تولیدی خود به عنوان یک اصل مورد توجه قرار داده است.



حسین کمالی پیگیری مستمر ایرادات مرتبط با قطعات و مجموعه ها از سازندگان، برنامه ریزی و اجرای مستمر ممیزی مطابق با الزامات تعریف شده و پی گیری اقدامات اصلاحی را از جمله دلایل ارتقای كیفی محصولات این شركت عنوان كرد.


وی افزود: پایش وضعیت آلایندگی و تطابق تولید محصولات با همكاری سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست، بازنگری و تثبیت ابزارهای سیستم تولید و کیفیت درسالن های بدنه، رنگ و مونتاژ شامل آموزش به کارکنان، بازنگری و به روزآوری ابزارهای سیستم و همکاری در طرح ریزی فرآیندهای کیفی مربوط به پروژه ERP/SAP را از دیگر اقدامات انجام شده در واحد کیفیت سایت خراسان است.


وی خاطرنشان كرد: اقدامات کیفی اجرا شده در سایت خراسان، بهبود وضعیت شاخص های پس از فروش محصولات سوزوکی، هایما و پژو 405 را منجر شده و تحقق 73 درصدی شاخص های ابلاغی معاونت كیفیت گروه صنعتی ایران خودرو در سال 95 را در پی داشته است.
 

کد خبر 68940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha