نسخه 1LE شورلت کامارو ZL1 معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی شورلت پیش از آغاز دور جدید مسابقات سالانه ناسکار "دیتونا 500"، نسخه‌ای جدید و بهبود یافته از شورلت ZL1 با لقب جدید 1LE معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شورولت تصمیم دارد تا شروعی بهتر و موفق‌تر از سال گذشته نسبت به خودروی سابق شورلت ZL1 داشته باشد. هرچند این خودرو برای فروش عمومی در بازار هم تزریق خواهد شد.

 


در قدم اول می‌توان گفت که شرکت خودروسازی شورلت از همان پیشرانه اصلی بر روی نسخه 1LE هم استفاده کرده است که متشکل از یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر از نوع LT4 خواهد بود که پیش از این حداکثر قدرتی 640 اسب بخاری تولید می‌کرد اما حالا با یکسری بروزرسانی‌های سطحی و بیشتر نرم افزاری، موفق شده میزان قدرت تولیدی پیشرانه را در کنار گشتاور حدودا 868 نیوتن متری، به حداکثر 650 اسب بخار رسانده است.

 


البته ناگفته نماند که این محصول استانداردهای لازم برای ورود به خیابان‌های شهری را دارد، به همین دلیل برای انتقال نیروی تولیدی پیشرانه از جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی و یا جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود.

 

 

بعد از قسمت مولد قدرتی و ارائه یک بروزرسانی سطحی برای آن، به طراحی ظاهری اتومبیل خواهیم رسید که اصلی‌ترین برنامه شورلت بر روی آن پیاده شده است که می‌توان شاهد یک بدنه بسیار تهاجمی‌تر و عضلانی بر روی کامارو ZL1 بود، به این صورت که در قسمت جلوی اتومبیل از کاپوت بزرگ و فیبرکربنی، مجموعه سپری کاملا تغییر یافته و اسپرت با ورودی‌های بسیار بزرگ بر روی آن، زنبوری‌های جدید و بزرگ در لابه لای ورودی هوای میانی، نصب بامپر یا تیغه‌های آیرودینامیکی در زیر سپر و همچنین نصب تیغه‌های آیرودینامیکی در حاشیه ورودی‌های هوای اطراف سپر مورد استفاده قرار گرفته است که می‌تواند نیروی چسبندگی بیشتری در قسمت جلوی اتومبیل ایجاد کرد.

 


علاوه بر رینگ و لاستیک‌های 20 اینچی یا لاستیک‌های گودیر ایگل F1 سوپراسپرت، در عقب اتومبیل هم به همین ترتیب از باله‌ای بزرگ فیبرکربنی، دیفیوزری نسبتا بزرگ و چهار خروجی تیتانیومی اگزوز استفاده شده است که باعث شده حدود 28 کیلوگرم از وزن کلی اتومبیل نسبت به نسخه اصلی شورلت کامارو ZL1 کاسته شود.

 

 

کد خبر 68991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha