آغاز فروش محصولات جدید سایپادیزل در نمایشگاه اهواز+قیمت

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی سایپادیزل در خصوص برنامه های این شركت در نمایشگاه خودرو و حمل و نقل اهواز گفت: سایپادیزل در نمایشگاه خودرو اهواز به نمایش محصولات جدید و شرایط متنوع فروش و پیش فروش خودروهای تجاری خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، ابوذر مصلحی با بیان این مطلب اظهار داشت: از جمله محصولاتی كه در دوازدهمین نمایشگاه خودرو و حمل و نقل اهواز به نمایش در آمده است می توان به ولوو FH500،FH400 و ولوو FMX اشاره كرد. دانگ فنگ T480 و كامیونت الوند ٨ تن خواب دار نیز در غرفه سایپادیزل حضور دارد.

وی افزود: برای نخستین بار در ایران شاهد نمایش و معرفی عمومی محصول جدید ولوو FMX كه اولین كمپرسی با گیربكس اتومات است در این نمایشگاه هستیم.

مدیر بازاریابی سایپادیزل در خصوص برنامه های شركت در خصوص فروش و بیش فروش خودروهای كار و تجاری بیان کرد: در نمایشگاه خودرو و حمل و نقل اهواز بیشتر محصولات به صورت پیش فروش عرضه می شود كه ولوو FMX به عنوان اولین كمپرسی گیربكس اتومات ایران یكی از این محصولات است.

مصلحی درباره قیمت خودروهای عرضه شده در نمایشگاه و خدمات پس از فروش این محصولات گفت: كامیون FH500 را 473 میلیون به فروش می رسانیم همچنین FM را كه كشنده ای اقتصادی است را 385 میلیون قیمت گذاری كرده ایم. FM باری را 469 میلیون و FMX اتومات نیز 475 میلیون عرضه می شود.

وی اذعان کرد: به این محصولات نیز مانند سایر خودروهای كار و تجاری ٢ سال یا ٢٠٠ هزار كیلومتر خدمات تعلق می گیرد و خدمات گارانتی جهانی ولوو در سایر كشورها نیز به این خودروها ارائه می شود.

مصلحی در پایان از ارائه تسهیلات ویژه نمایشگاه اهواز به مشتریان سایپادیزل خبر داد و خاطر نشان کرد: تخفیف 3 درصدی در تمام محصولات وکارت تخفیف 10 میلیون تومانی خدمات پس از فروش ویژه محصولات گروه ولوو به خریداران نمایشگاه خودرو و حمل و نقل اهواز تعلق می گیرد.

دوازدهمین نمایشگاه خودرو و حمل و نقل، خودروهای دیزلی، صنایع و ماشین آلات راه سازی و راه داری اهواز تا 10 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های خوزستان دائر است.

کد خبر 68996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha