کامیون اف.وی.زد ایسوزو به ایران می آید

پرشین خودرو: مدیر فروش منطقه ای ایسوزو موتور ژاپن گفت: قصد داریم تا در آینده ای نزدیک کامیون اف.وی.زد 26 تن را به بازار معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، گودا، در گردهمایی مشتریان کامیونت های ایسوزو با اشاره به این که ایسوزو در تولید انواع کامیون، اتوبوس و وانت تخصص ویژه ای دارد، با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت ایسوزو امسال هشتادمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد.

وی با ذکر این نکته که ایسوزو در 36 کشور جهان دارای خط تولید است، افزود: محصولات ایسوزو در 100 کشور جهان عرضه شده و در بیش از 40 کشور مقام اول بازار را به خود اختصاص داده است.

گودا ادامه داد: همکاری بهمن و ایسوزو از سال 2002 آغاز شده و تا کنون 75 هزار دستگاه از محصولات ایسوزو فروخته شده که به زودی جشن فروش هشتاد هزارمین دستگاه را برگزار می کنیم.

مدیر منطقه ای ایسوزو افزود: قصد داریم تا در آینده ای نزدیک کامیون اف.وی.زد 26 تن را به بازار معرفی کنیم.

گودا در ادامه گفت: دستیابی به چنین موفقیت بزرگی تنها حاصل کیفیت محصول نیست بلکه خدمات پس از فروش خوب و مناسب بهمن دیزل نیز در این زمینه نقش موثری داشته است.

وی با بیان این که در حال حاضر رهبری در این سگمنت کامیونت بازار ایران در اختیار بهمن دیزل است خطاب به مشتریان و شرکت بهمن دیزل گفت: شرکت ایسوزو و بهمن دیزل این تعهد را دارند که خدمات خوبشان را به مشتریان ارائه و رضایت مشتریان را جلب کنند.

 

نقش آفرینی در زنجیره ارزش مشتریان با ایجاد اعتماد و اطمینان

مدیرعامل بهمن دیزل نیز در ادامه این همایش، با تشریح سیاست گروه بهمن در انتخاب برند گفت: تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات مناسب و رضایت بخش به مشتریان بخش مهمی از سیاست های بهمن دیزل را شکل می دهد.

 

میر حکیم حسینی با ابراز خوشحالی از اینکه سهامداران جدید گروه نیز بر وجود چنین سیاستی تاکید دارند اظهار کرد: امید است در راستای چنین سیاست هایی، شرایط بهتری برای ارائه خدمات پس از فروش در گروه بهمن به خصوص محصولات ایسوزو فراهم شود تا مشتریان دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

حسینی یکی دیگر از سیاست های گروه بهمن را نقش آفرینی در زنجیره ارزش مشتریان دانست و گفت: شرکت بهمن دیزل تلاش می کند با ایجاد اطمینان و اعتماد در مشتریان در زنجیره ارزش مشتریان نقش مهمی ایفا کند.

مدیرعامل بهمن دیزل اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده محصولات جدید و باکیفیت دیگری هم در این شرکت به تولید خواهد رسید که به دقت بحث رضایت مندی مشتریان در این محصولات نیز دنبال خواهد شد و شرایط بهتری را برای ارائه خدمات پس از فروش به مالکان آن ها فراهم خواهیم کرد.

وی با اشاره به تردد بیش از 75 هزار دستگاه از کامیونت های ایسوزو در جاده های کشور بیان داشت: ایسوزو محصول کشور ژاپن است و در حال حاضر شرکت هایی هستند که تعداد بالاتر از 1500 دستگاه ایسوزو از ما خریداری کرده اند.

حسینی دستیابی به چنین آماری از سوی بهمن دیزل را حاصل عرضه با کیفیت ترین، کم هزینه ترین و همچنین کم استهلاک ترین کامیونت های ایسوزو در کشور دانست و خاطرنشان کرد: در این مورد نمی توان نقش مشتری در سرویس و نگهداری مطلوب و به موقع محصول را نادیده گرفت.

کد خبر 69002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha