یک لامبورگینی‌ از چندین لامبورگینی‌ موجود ازبین رفت

پرشین خودرو: مطمئن هستیم تنها 186 دستگاه مورسیه‌لاگو sv لامبورگینی در جهان ساخته شده و اینک یک دستگاه از این خودروها از بین رفت.

به گزارش پرشین خودرو، فقط خودروهای معمولی و با قیمت ارزان در تصادفات نابود نمی‌شوند، گاهی ابرخودروها نیز در یک تصادف به فنا می‌روند. درست مانند این لامبورگینی مورسیه‌لاگو گران قیمت که پس از یک تصادف در تایلند نابود شد. این مسئله زمانی دردناک‌تر خواهد شد، که دوست شما لامبورگینی نازنین‌تان را به این شکل و شمایل درآورد.

 مرد پشت فرمان، این لامبورگینی را از دوستش برای شرکت در یک مهمانی قرض گرفته بود تا به واسطه آن لیست افتخاراتش را افزایش داده و به آن بنازد. اگرچه این برنامه پس از خروج از رستوران کاملا از بین رفت و خوشی راننده را بر هم زد.

 

گاهی لامبورگینی‌ها نیز به فنا می‌روند

این راننده و دو همراهش برای حرکت سرعتی و مانور در خیابان‌ها حرکت کردند، که ناگهان کنترل مورسیه‌لاگو از دست رفت و پس از برخورد با یک موتور سیکلت با یک درخت نخل برخورد کرد. خوشبختانه سه سرنشین خودرو بدون هیچ جراحتی از آسیب جدی رها شدند، اما در این میان لامبورگینی کاملا از دست رفت. مورسیه‌لاگو خودرویی ساخت شرکت لامبورگینی است که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این شرکت در سال ۲۰۰۲ نسخه‌های محدودی از آن ساخته شد.

 

گاهی لامبورگینی‌ها نیز به فنا می‌روند

مورسیه‌لاگو در زبان اسپانیایی به نام گاوی است که با وجود ۲۴ زخم شمشیری که در جنگ کوردوبا خورد، زنده ماند. معنای دیگر آن خفاش است به همین دلیل این مدل لامبورگینی در فیلم شوالیه تاریکی به عنوان اتومبیل بتمن مورد استفاده قرار گرفت.

گاهی لامبورگینی‌ها نیز به فنا می‌روند

تصاویر گرفته شده از طرف سرنشینان نشان می‌دهند، چرخ‌ها بر اثر فشار زیاد سوخته‌اند. دو در یک سمت خودرو کاملا نابود شده و در طرف دیگر شاهد تخریب در خودرو هستیم.

مطمئن هستیم تنها 186 دستگاه مورسیه‌لاگو sv لامبورگینی در جهان ساخته شده و اینک یک دستگاه از این خودروها از بین رفت.

عصرایران

کد خبر 69003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha