اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین با ۴۵ مسافر توقیف شد

پرشین خودرو: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین ضمن انتقاد از توقیف اتوبوس های این ناوگان توسط پلیس راهور گفت: از مسئولان انتظار همکاری بیشتر با ناوگان حمل و نقل عمومی داریم.

به گزارش  پرشین خودرو، حسن خوانساریان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که شهرداری تهران همچنان از تخصیص یک پایانه در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب و یا جایی خارج از طرح زوج و فرد به ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین خودداری کرده است اظهار داشت:به دلیل عدم همکاری شهرداری تهران برای اختصاص ایستگاه جدید در متروی جوانمرد قصاب و نیز تعهد اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین برای رساندن مسافر به مقصد،جریمه های سنگین و هزینه های طاقت فرسا به بهره برداران بخش خصوصی وارد می شود.

وی اضافه کرد:این مشکلات توسط مجموعه داخلی شهرستان،فرماندار و شهردار ورامین به خوبی درک شده و این مجموعه تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار بسته اند اما امروز اتوبوس این سازمان به دلیل جریمه های طرح زوج و فرد که برای انجام رسالت حمل و نقل مردم به ایستگاه مترو تهران به وجود آمده توسط راهور قرچک با 45 مسافر توقیف شده و مسافران از خودرو پیاده شدند.

این مسئول حمل و نقل ورامین اظهار داشت: بارها فرماندارمحترم و شهردار محترم برای حل و فصل این معضل به شهر تهران و دوائر مربوطه مراجعه کردند و پلیس راهور نیز از آن اطلاع کامل دارد اما با این عدم هماهنگی سبب نارضایتی 45 مسافر و از بین بردن اعتماد مردمی به ناوگان حمل و نقل عمومی شده است.

وی گفت:انتظار همکاری بیشتر از پلیس راهور برای خدمات رسانی بهتر به مردم شهید پرور دیار ١٥خرداد داریم و به خاطر مشکلات در سرویس دهی و حمل و نقل مسافر از مردم عزیز عذر خواهی کرده و امیدواریم این مهم به زودی رفع شود.

مهر

کد خبر 69015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha