طرح نوروزی پلیس در شهرستان پلدختر اجرا می‌شود

پرشین خودرو: پلدختر - فرمانده انتظامی پلدختر از اجرای طرح نوروزی پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ صفر عبدالوند صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران از اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی در آستانه نوروز در شهرستان پلدختر خبر داد و اظهار داشت: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ در شهرستان پلدختر اجرایی می شود.

وی گفت: در طرح نوروزی نیروی انتظامی چهار اکیپ در مناطق معمولان، بابازید، پارک شهر و آزاد راه پل زال برای راهنمایی مسافران و تامین امنیت آنها به کارگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: به منظور تامین امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت و جرم در این ایام تعداد نیروهای تخصصی، ستادی، کلانتری و پاسگاه ها و گشت های پیاده موتوری و خودرویی نیروی انتظامی در این شهرستان افزایش می یابند.

سرهنگ عبدالوند گفت: این طرح در مسیر راه های مواصلاتی، جاده های فرعی و اصلی درون شهری پلدختر و معمولان، روستاها، تفریحگاه ها و زیارت گاه ها در راستای ایجاد امنیت برای مردم و مسافران اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به مسافرت مردم در ایام نوروز از مراجع قضایی درخواست می شود که از هرگونه مرخصی به سارقان زندانی در این ایام جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی پلدختر با تاکید بر ضرورت توجه مردم به هشدارهای پلیس گفت: مردم در ایام نوروز با رعایت نکات و دستورات پلیس از لوازم خودرو، موتورسیکلت، اثاثیه منزل و وسایل شخصی خود به گونه ای حفظ کنند که مورد سرقت قرار نگیرند.

سرهنگ عبدالوند گفت: شهروندانی که قصد مسافرت در نوروز را دارند باید حفاظ و کلیدها را مورد بررسی قرار داده و از نگهداری لوازم قیمتی مانند پول و جواهرات در منزل خودداری کنند.

وی افزود: اگر کسی از وجود سارق سابقه دار در محل خود خبر دارد و یا موارد مشکوکی مشاهده کرد در اسرع وقت برای پیشگیری از سرقت به پاسگاه محل زندگی خود اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: مردم قبل از رفتن به مسافرت به فامیل امین و یا همسایه مورد اعتماد خود برای سرکشی به منزل اطلاع داده و وی را در جریان مسافرت خود قرار دهند.

مهر

کد خبر 69067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha