کد خبر 69119
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
قطارمسافری یزد – مشهد همه روزه می شود

پرشین خودرو: مدیر کل راه آهن یزد از همه روزه شدن قطار مسافری یزد – مشهد در ایام نوروز خبر داد .

به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مصطفی داودی با اشاره به این موضوع که راه آهن یزد یکی از پرترددترین نواحی کشور است و در واقع در هر 12 دقیقه ، یک قطار در این منطقه عبور می کند، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پیک مسافرت های نوروزی، بازدید های مستمر به منظور رفع نواقص و تلاش در راستای کاهش تاخیرها و نظارت دقیق بر ورود و خروج قطارها در حال انجام است.

داودی افزود: روزانه 7 رام قطار مسافری از مبداء یزد وبه مقصد یزد تردد می کند که 6 رام آن همه روزه بصورت رفت وبرگشت به تهران و یک رام بصورت یک روز در میان به مشهد مقدس عزیمت می کند که با پیگیریهای به عمل آمده ودر خواست های شهر وندان قطار مشهدهمه روزه خواهد شد.

وی بیان داشت: بیش از 37 درصد حمل ونقل راه آهن ، سهم راه آهن یزد است که همواره توانسته طی 16 سال گذشته درجایگاه نخست کشورقرار گیرد و بیش از 80 درصد مواد معدنی و افزون بر 70 درصد بارهای ترانزیتی کشور از استان یزد عبور می کند.

مدیرکل راه آهن یزد اضافه کرد: در حال حاضر 30 رام قطار مسافری با ظرفیت حدود 13 هزار نفر از این منطقه عبور می کنند که این اداره کل به مسافرین واستقبال کنندگان خدمات ارائه می کند.

واحدمرکزی خبر

کد خبر 69119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha