شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی حمل و نقل ترافیک برگزارشد

پرشین خودرو: دبیر شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک از ارسال 1217 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد و افزود: مقالات در 12 کمیته علمی توزیع و هر مقاله توسط 3 داور مورد قضاوت قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، صفارزاده در مراسم آغاز شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک گفت: از میان 1217 مقاله ارسالی به دبیرخانه این جشنواره 170 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و 207 مقاله به صورت پوستر به چاپ رسیده و از میان همه مقاله‌ها انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک از 10 کشور دنیا به دبیرخانه این کنفرانس مقاله ارسال شده و 15 نفر از اساتید برجسته از کشورهای پرتغال، اتریش، هلند، مجارستان، آمریکا، پاکستان و... برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این کنفرانس حضور پیدا کرده‌اند.

دبیر شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک تاکید کرد: در این کنفرانس 34 کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد که 24 کارگاه خارجی و 10 کارگاه داخلی خواهد بود. همچنین 2 میزگرد نیز در حوزه حمل و نقل برگزار خواهد شد. محورهای برگزاری کارگاه‌های تخصصی درخصوص نوآوری سیستم‌های حمل و نقل هوشمند،‌توسعه پایدار شهری، طراحی سیستم‌های LRT (قطارهای سبک) و سلامت سفر خواهد بود.

همزمان با برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل ترافیک دومین نشست کمیته حمل و نقل شهرهای آسیایی نیز به میزبانی تهران برگزار می‌شود. این کنفرانس با حمایت علمی 9 دانشگاه معتبر کشور از جمله دانشگاه شریف، تهران، علم و صنعت، امیرکبیر، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و گیلان برگزار می‌شود.

ایسنا

کد خبر 69124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha