ردبول RB13 جدیدترین مدعی کسب قهرمانی فرمول یک 2017

پرشین خودرو: ردبول روز گذشته از خودروی خود برای فصل پیش‌رو از مسابقات فرمول یک رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، رقابت‌های سال ۲۰۱۷ فرمول یک به‌زودی آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات از خودروهای جدید خود رونمایی کردند. ردبول نیز در کنار تیم تورو روسو، خودروهای بازطراحی شده‌ی خود را معرفی کردند و آن را در معرض نمایش عموم قرار دادند.

 

ردبول فرمول یک

 

ردبول در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و اکنون به واسطه‌ی طراحی جدید و پیشرفته‌ در کنار پیشرانه‌ی تقویت‌شده‌ی رنو، خود را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی سال ۲۰۱۷ معرفی می‌کند.

ردبول RB13، توسط طراح مطرح این تیم، آدرین نیووی طراحی شده است که این موضوع مهر تأییدی بر برتری آن، به خصوص در بخش آیرودینامیک بدنه است. این خودرو در برخی از بخش‌های خود با تمامی رقبای موجود، متفاوت و در نوع خود منحصر به فرد است. به عنوان مثال می‌توان به ورودی هوا در دماغه‌ی خودرو اشاره کرد که برای اولین بار شاهد استفاده از آن در خودروهای فصل ۲۰۱۷ هستیم.

 

ردبول فرمول یک

 

باید به انتظار نشست و دید که آیا ردبول به واسطه‌ی خودروی جدید خود می‌تواند عملکرد چشمگیری در فصل ۲۰۱۷ داشته باشد و به سلطه‌ی سه ساله‌ی مرسدس بنز پایان دهد.

علاوه بر ردبول تیم‌های هاس و تورو روسو نیز به تازگی از خودروی جدید خود رونمایی کرده‌‌اند که با توجه به قوانین جدید فصل جدید مسابقات، شاهد تغییرات چشمگیری در طراحی این خودروها هستیم. 

 

تورو روسو فرمول یک

 

خودروی جدید تورو روسو با نام STR12، اکنون از رنگ‌بندی کاملا متفاوتی بهره می‌برد که به گفته‌ی کارشناسان، جزو زیباترین‌های فصل ۲۰۱۷ فرمول یک است. یکی دیگر از تغییرات قابل توجه این خودرو، استفاده از پیشرانه‌ی رنو و جایگزین کردن آن با نمونه‌ی فراری است تا حداقل از لحاظ قوای حرکتی، تفاوت چشمگیری بین STR12 و سایر رقبای آن نباشد. تورو روسو سال گذشته از پیشرانه‌ی ۲۰۱۵ فراری بهره می‌برد که توانایی چندانی به خصوص در برابر تیم‌های مجهز به پیشرانه‌ی مرسدس بنز ۲۰۱۶ نداشت.

 

تورو روسو فرمول یک

تورو روسو فرمول یک

 

تیم هاس که دومین فصل حضور خود را در فرمول یک تجربه می‌کند، از خودروی جدید خود با نام VF-17 رونمایی کرد. همانند خودروی سال گذشته‌ی هاس، VF-17 نیز از رنگ‌های قرمز و خاکستری در رنگ‌آمیزی بدنه‌ی خود بهره می‌برد. هاس سال گذشته در رده‌ی هشتم قرار گرفت و اکنون امیدوار است با تجربه‌ی کسب‌شده از اولین حضور خود، به جایگاه بهتری در فصل ۲۰۱۷ دست یابد.

 

هاس فرمول یک

کد VF به‌کاررفته در نام خودروهای هاس، از نام اولین دستگاه CNC ساخت این شرکت با نام VF-1 بهره گرفته است که به معنای Very Fast One است.

هاس فرمول یک

هاس فرمول یک

زومیت

کد خبر 69131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha