کد خبر 69145
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
20 جایگاه سوخت در کرج ایجاد می‌شود

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان پایانه‌های بار و مسافر شهرداری ‌کرج گفت: با افزایش جایگاه‌های سوخت، از حجم ترافیک کرج‌ کم می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، «مهرداد فیروزبخت» ، اظهار کرد: به‌تازگی جایگاه‌های سوخت بنزین کرج در اختیار سازمان پایانه‌های بار و مسافر شهرداری‌کرج قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این سازمان برای کاهش حجم ترافیک و کاهش تردد خودروها در شهر افزایش تعداد سوخت‌های بنزین را در دستور کار خود قرار داده است.

فیروزبخت افزود: این جایگاه‎ها تک ردیفی هستند و در مساحتی بین 100 تا 150 متر مربع ساخته می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: قرارداد نخستین جایگاه سوخت بنزین شهرداری‌ کرج در منطقه حسن‌آباد امضا شده و با دستور شهردار عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

فیروزبخت افزود: از آنجایی ‌که این جایگاه‌ها تک ردیفی هستند حضور یک تا دو ناظر برای آنها کافی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های بار و مسافر شهرداری‌ کرج‌ گفت: مقرر است در مجموع 20 جایگاه تک ردیفی سوخت بنزین در کرج احداث شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون اراضی برای ساخت این جایگاه‌ها مشخص شده و در حال کارشناسی است و پس از اتمام کارشناسی و طی مراحل و تشریفات قانونی، ساخت این جایگاه‌ها آغاز می‌شود.

وی‌ یادآور شد: با توجه به این‌که جایگاه‌های تک ردیفی بخار بنزین ندارند در لابه‌لای درختان نیز جانمایی می‌شوند و این امر یکی از مزیت‌های این جایگاه‌ها بشمار می‌رود.

ایسنا

کد خبر 69145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha