کد خبر 69147
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
استقبال از غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو اهواز

پرشین خودرو، رییس انجمن صنفی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در استان خوزستان گفت: استقبال مردم از غرفه گروه سایپا در نمایشگاه خودرو اهواز بسیار گسترده بوده است.

به گزارش پرشین خودرو، محمدحسن بهمنش رییس انجمن صنفی نمایندگان سایپا در استان خوزستان با بیان مطلب فوق گفت: دیدگاه مردم خوزستان نسبت به برند سایپا بسیار مثبت و سایپا با بخشی از زندگی روزمره مردم خوزستان گره خورده است.
وی افزود: مردم خوزستان به سایپا اعتماد دارند و چون خودروهای گروه سایپا به ویژه پراید علی رغم 60 درجه گرما در تابستان ، عملکرد خوبی داشته اند و همچنین با توجه به تنوع محصول و مناسب بودن قیمت ها، محصولات گروه سایپا با اقبال عمومی بسیار بالایی رو به رو هستند و به جرات می توان گفت بیش از 65 درصد از خودروهای موجود در استان خوزستان متعلق به گروه سایپا است.

بهمنش تصریح کرد: خوزستان با 36 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا، دارای رتبه 2 کشوری در میزان فروش و در خدمات پس از فروش نیز از وضعیت مناسبی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود منطقه آزاد اروند در خوزستان و ارزان بودن خودروهای وارداتی ، رقابت در این استان بسیار سخت است ولی با توجه به مسکلات خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند از نظر خدمات پس از فروش و تردد به خارج از استان، همچنان محصولات گروه سایپا در این استان با استقبال بسیار مناسبی برخوردارند.

رییس انجمن صنفی نمایندگان سایپا در خوزستان در خصوص استقبال مردم از انواع محصولات برند سایپا گفت: گروه برلیانس به دلیل خوشنامی برند BMW و طراحی زیبای خودروهای برلیانس از این خودروها در خوزستان استقبال خوبی شده است و اگر تسهیلات مناسب تر از طرف سایپا در نظر گرفته شود، در کنار خدمات خوب نمایندگی ها، مردم دیگر به سمت خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند نخواهند رفت.

بهمنش در خصوص استقبال از بقیه محصولات گروه سایپا، افزود: خودروی CS 35 چانگان، بیشترین استقبال را در نمایشگاه خودرو اهواز به خود اختصاص داده است چون خودروهای اس یو وی در کلاس چانگان CS 35 با اقبال سراسری در خوزستان رو به رو هستند و این خودرو اگر معرفی محصول بهتری داشته باشد می تواند به جایگاه مناسب تری در بین مشتریان دست یابد.
وی درخصوص تیبا و ساینا گفت: با توجه به کم مصرف بودن تیبا و رضایت مصرف کنندگان از عملکرد این خودرو، اغلب آژانس های مسافربری از تیبا استفاده می کنند و با توجه به اینکه خودروی ساینا نیز براساس پلتفرم تیبا و با ظاهری جذاب تر طراحی و عرضه شده است ، پیش بینی می شود استقبال بسبار مناسبی از ساینا در خوزستان صورت گیرد.

بهمنش در خصوص محصولات گروه رنو گفت: تندر 90 ، ساندرو و ساندرو استپ وی، با توجه به خوشنامی پارس خودرو و علی رغم ارزان بودن خودروهای وارداتی در استان، همچنان از محصولات گروه رنو تولیدی پارس خودرو، استقبال چشمگیری می شود.

وی تنوع محصولات گروه سایپا را مناسب ارزیابی کرد و گفت: انتظار داریم با تدبیر مدیران ارشد گروه سایپا، محصولات برند نیسان نیز همانند گذشته به سبد محصولات سایپا افزوده شود و در اینصورت پیشتازی گروه سایپا همچنان ادامه خواهد داشت و به عنوان خودروساز اول کشور پرقدرت تر از گذشته، فعالیت خواهد کرد.

بهمنش با بیان اینکه برای آریو تاکسی باید تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شود گفت: اگر تامین قطعات آریو تاکسی به موقع صورت گیرد و تسهیلات مناسب تری برای فروش این خودرو در نظر گرفته شود، آریو تاکسی نیز به جایگاه مطلوبی در ناوگان تاکسیرانی شهری خواهد رسید.

وی در خصوص محصولات برند سیتروءن تاکید کرد: با توجه به حضور موفق خودروی زانتیا در کشور، استقبال مردم از خودروهای C4 و C6 در نمایشگاه بسیار مطلوب بوده است و با آغاز تولید انبوه خودروهای سیتروءن در سایپاکاشان، حتما استقبال مناسب خواهد بود.

وی در خصوص خودروهای سبک تجاری نیز تصریح کرد: خودروی ریچ به خاطر دو دیفرانسیل و دو کابین بودن در شرکت های ملی نفت و گاز و منابع طبیعی و شرکت های حفاری با استقبال بسیار خوبی رو به رو بوده اند و کاربرد بیابانگردی خوبی دارد.

 

کد خبر 69147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha