دی.اس از  DS 7 Crossback رونمایی کرد+عکس

پرشین خودرو: تنها چند روز مانده به آغار بکار نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، شرکت خودروسازی DS به طور رسمی از جدیدترین محصول خود تحت عنوان DS 7 Crossback رونمایی کرد

به گزارش «پرشین خودرو»، هفته گذشته بود که شرکت خودروسازی DS برای اعلام حضور خود در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، تصاویری تیره و تاریک به عنوان یک پیش نمایش از جدیدترین محصول خود ارائه کرد، حال تنها چند روز مانده به آغار بکار نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، شرکت خودروسازی DS به طور رسمی از جدیدترین محصول خود تحت عنوان DS 7 Crossback رونمایی کرده است که در ادامه بیشتر پیرامون آن صحبت خواهیم کرد. خودرویی که پس از عرضه به بازارهای جهانی همانند برادرانش فرصت حضور در بازار کشور را هم خواهد داشت.

پیش از معرفی رسمی این اتومبیل، همانطور که گفتیم شرکت خودروسازی DS اقدام به انتشار تصاویری تاریک و بسیار بسته کرده بود که در آن تنها نحوه چیدمان چراغ‌های روشنایی و یا تکنولوژی LED چراغ‌های بکار رفته در این اتومبیل مشخص شده بود، اما حال می‌توان یک طراحی خوب و جذاب اروپایی را در چهره شاسی بلند DS7 مشاهده کرد که بیشتر قسمت‌های طراحی و فیزیک کلی اتومبیل از سایر محصولات DS الگوبرداری شده است، ولی خب در ریزه کاری می‌توان خصوصیات طراحی بسیار خوب و هماهنگی در چهره DS7 مشاهده کرد تا پیشاپیش یک بازار فروش بسیار خوب را برای آن متصور شد.



برای بخش فنی اتومبیل هم سیستم‌های محرک متنوعی در نظر گرفته شده است، ولی مهم‌ترین آن می‌تواند یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی باشد که متشکل از یک موتور بنزینی 200 اسب بخاری در کنار دو موتور الکتریکی 100 اسب بخاری است که با روی هم گذاشتن نیروی تولیدی آنان، حداکثر قدرتی 300 اسب بخاری بدست می‌آید.

هرچند در این بین نباید نقش باتری‌های لیتیوم یون 13 کیلووات ساعتی در تامین انرژی موتورهای الکتریکی را نادیده گرفت که می‌توان تا مسافتی حدودا 60 کیلومتری تنها در حالت رانندگی الکتریکی روی آنان حساب باز کرد.

در کنار این گزینه مولد قدرتی، سیستم‌های محرک دیگری هم دیده می‌شود که شامل یک پیشرانه بنزینی 225 اسب بخاری و همچنین یک پیشرانه 180 اسب بخاری دیزلی می‌شود که بسته به سفارش مشتری، نیروی تولیدی خود را به کمک جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک و یا 6 سرعته دستی به خروجی منقل می‌کنند.
 

کد خبر 69172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha