بدون اغماض با گرانفروشی بلیت برخورد می‌‌کنیم

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: سازمان هواپیمایی به سودجویان بلیت هواپیما در آستانه نوروز هشدار می‌دهد و حتماً با گران‌فروشی بلیت، بدون اغماض برخورد می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو،  رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی اظهار داشت: در آستانه پروازهای نوروزی قرار داریم و حجم تقاضاها برای استفاده از بخش هوایی بالا است.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم برای برخورد جدی با هرگونه تخلف در ارائه بلیت توسط دفاتر و یا گرانفروشی بیرون از چارچوب و کلاس نرخی که شرکت‌های هواپیمایی برای پروازهای این ایام اعلام کرده‌اند با سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت و پلیس فتا صورت گرفته است و بدون اغماض با هرگونه تخلفی که موجب نارضایتی مردم در این ایام شود، برخورد خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ‌بیان کرد: دفاتر مجاز از نظر این سازمان برای فروش بلیت هواپیما دفاتری است که مجوز بند الف از سازمان دریافت کرده‌اند و دفاتری که این مجوز را ندارند و دارای بند(ب) هستند صرفاً مجاز به ارائه تور خواهند بود.

وی گفت: متقاضیان برای جلوگیری ‌از ضرر و زیان ناشی از خرید بلیتی که هرگز صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده است، از خرید از مراکز غیرمجاز خودداری کنند.

جعفرزاده ادامه داد: نباید نرخ بلیت هواپیمای هر شرکت هواپیمایی به بهانه واسطه با نرخ اعلامی بر روی سایت آن شرکت افزایش یابد و تخطی از چنین قاعده‌ای از نظر سازمان هواپیمایی کشوری تخلف محسوب خواهد شد.

وی همچنین از صدور مجوز بیش از 1430 پرواز فوق العاده داخلی و خارجی برای شرکت‌های هواپیمایی در ایام نوروز خبر داد و گفت: دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی علاوه بر پروازهای برنامه‌ای با درخواست‌های صدور مجوز پروازهای فوق العاده شرکت‌ها موافقت کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی ادامه داد: ‌تا کنون مجوز 392 پرواز فوق العاده و 9663 پرواز برنامه‌ای برای شرکت های هواپیمایی داخلی در مسیرهای داخلی و 546 پرواز فوق العاده و 1412 پرواز برنامه‌ای در مسیرهای خارجی و برای شرکت های هواپیمایی خارجی 498 پرواز فوق العاده و 1543 پرواز برنامه ای صادر شده است.

جعفرزاده گفت: فهرست دفاتر مجاز روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس WWW.cao.ir در دسترس است و ثبت تخلفات احتمالی از همین طریق میسر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران

کد خبر 69301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha