۳۲۲ کیلومتر راه روستایی درقزوین توسط دولت یازدهم احداث شد

پرشین خودرو: مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از انجام ۳۲۲ کیلومتر راهسازی راه روستایی در دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، جعفر قزوینیان  با اشاره به عملیات گسترده راهسازی، بهسازی و مرمت راههای روستایی به طول ۳۲۲ کیلومتر در دولت یازدهم، گفت: با توجه به همه تلاشهای صورت گرفته متاسفانه تردد خودروهای با بار غیرمجاز از محورهای روستایی، عمر روکش آسفالت و کیفیت آنها را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

وی گفت: قرارداد عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده مهدی آباد – شاهین تپه در شهرستان بویین زهرا منعقد شده و به یاری خدا با ایجاد شرایط مناسب جوی آغاز خواهد شد.

وی افزود: این قرارداد که به همراه انجام عملیات بهسازی، روکش آسفالت و لکه گیری بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راههای روستایی در شهرستان بویین زهرا با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال صورت گرفته به زودی آغاز می شود.

قزوینیان تاکید کرد: افزایش ایمنی راههای روستایی و همچنین ارتقای کیفیت تردد در این محورها به ویژه در فصول بارندگی و سرما از جمله اولویت های این اداره کل است.

مدیر ساخت و توسعه راههای استان با اشاره به اینکه اعتبار مربوط به راههای روستایی باید از منابع استانی تامین گردد اظهار کرد: متاسفانه در بیشتر این محورها شاهد عبور کامیون ها با بارهای سنگین و غیر مجاز هستیم که برای دیده نشدن توسط مامورین راهنمایی و رانندگی از راههای روستایی تردد می کنند.

قزوینیان اضافه کرد: راههای روستایی با توجه به ضوابط و مشخصات یک راه روستایی طراحی و اجرا می شوند و قطعا بهره برداری غیر مجاز از آنها عمر و کیفیتشان را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد.

مهر

کد خبر 69345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha