کد خبر 69365
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
شاسی‌بلند جدید و کروک فولکس‌واگن +تصویر

پرشین خودرو: با این قابلیت‌ها، مفهومی جدید فولکس به رقیبی برای نیسان جوک، مزدا CH-3، هوندا HR-V و تویوتا CH-R تبدیل خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، آئودی‌ Q2 در آغاز سال جاری از طرف گروه خودروسازی فولکس‌واگن تهدید خواهد شد چراکه فولکس‌واگن در بخش SUVهای کوچک قصد دارد مدل جدیدی را ارائه کرده و با همین مدل مفهومی "تی-کراس بریز" در نمایشگاه خودرویی ژنو شرکت کند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مدل مطالعه‌ای باید بیشتر منتظر باشیم، اما آنچه که از پیش‌نمایش‌های خودرو مشخص شده استفاده از یک پلت‌فرم MQB از نسل بعدی پولو سابکامپکت و یک سقف نرم پارچه‌ای است.

 

شاسی‌بلند روباز فولکس‌واگن را ببینید

 

اما احتمالا نسخه تولیدی این مدل به صورت یک کیت بدنه 5 در با عنوان خواهر فولکس‌واگن آینده با پایه گلف "تی-راک" زیر تیوگان‌های موجود می‌نشیند.

 

شاسی‌بلند روباز فولکس‌واگن را ببینید

انتظار می‌رود این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای فولکس‌واگن با موتورهای بنزینی، دیزلی یا هیبرید بنزین و الکتریک ارائه شود. قوای محرک چرخ‌های جلو و قابلیت محرک تمام چرخ در مدل‌های گوناگون این خودرو وجود دارد.

شاسی‌بلند روباز فولکس‌واگن را ببینید

با این قابلیت‌ها، مفهومی جدید فولکس به رقیبی برای نیسان جوک، مزدا CH-3، هوندا HR-V و تویوتا CH-R تبدیل خواهد شد که همگی در پایان این هفته در نمایشگاه خودرویی ژنو دور هم جمع خواهند شد تا قدرت و جذابیت خود را به رخ هم بکشند.

 
 
شاسی‌بلند روباز فولکس‌واگن را ببینید
کد خبر 69365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha