همایش چهارم خودرو راهگشا بود

پرشین خودرو: در چهارمین همایش خودرو، مدیران ارشد رنو، پژو و سیتروئن بر روی اهمیت نقش خدمات پس از فروش در توسعه بازار تاکید بسیار کردند که این مهم باید در ایران نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برگزاری همایش چهارم خودرو با محور فروش وخدمات پس از فروش با استقبال شرکت های خودروساز داخلی و با حضور نمایندگان ایشان برگزار شد و بی شک حضور برندهای معتبر جهانی در این همایش نقش بسزایی در اثربخشی همایش و جلب نظر داخلی ها بازی می کرد.

وقتی در این همایش 2 روزه رنو، پژو و سیتروئن از آینده کاری خود در ایران گفتند و از برنامه های آتی خود برای سرمایه گذاری صحیح در صنعت خودروی ایران پرده برداشتند، بسیاری از فعالان حوزه خودرو و خدمات پس از فروش به فکر به روز شدن و توسعه کاری خود افتادند.

ایران خودرو با دارا بودن بیش از 700 نمایندگی در داخل کشور می تواند بیشترین تاثیر را از برگزاری همایش های تخصصی آن هم در سطح مدیران ارشد خودروسازی را گرفته و بهترین بازخورد را نشان دهد.

شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو گفت: همایش صنعت خودرو بسیار خوب و مفید بود و حضور مدیران ارشد رنو، پژو و سیتروئن و گزارش ها و مقالاتی که ایشان ارائه کردند راهنمای مناسبی برای موضوع خدمات پس از فروش در ایران بود.

وی ادامه داد: در تمامی سخنرانی هایی که مدیران این 3 مجموعه بزرگ خودروسازی انجام دادند، بر روی بحث خدمات پس از فروش مانور داده شد و این بدان معنی است که در این دوران اگر به این موضوع توجه ویژه نکنیم، متضرر شویم.

سلطانی در مورد بهره خودروسازان و نمانیدگان ایشان از همایش خودرو اظهار داشت: حداقل اتفاقی که بعد از برگزاری این همایش افتاد این بود که بسیاری از نمایندگان خدماتی ما به دنبال این موضوع بودند که چگونه می توانند جزو نمایندگی هایی قرار بگیرند که قرار است با پژو همکاری کنند و دنبال بهبود فرآیندها خود هستند. زیرا در این همایش به صراحت عنوان شد که چه کسانی با چه خصوصیاتی می توانند در برنامه های آینده ایرانخودرو و پژو حضور داشته باشند.

 

 

کد خبر 69374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha