کد خبر 69413
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
نامه دختر 10 ساله الهام بخش مدیر شرکت تسلا شد

پرشین خودرو: شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی مسابقه ویدئویی برای تبلیغ محصولات خود برگزار کرد و برای این کار از نامه یک دختر ۱۰ ساله الهام گرفته است.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از ورج، 5 روز پیش در تاریخ اول مارس پدری نامه دختر خود را به الون ماسک مدیرعامل شرکت تسلا تحویل داد. وی در این نامه از الون ماسک پرسیده بود که چرا شرکت تسلا برای تبلیغ تولیداتش آگهی های ویدئویی تولید نمی کند؟

این دختر 10 ساله در نامه اش پیشنهاد کرده بود که رقابتی برای طراحی و تولید آگهی های ویدئویی برگزار شود تا طرفداران تسلا بتوانند در این رقابت شرکت کنند.

الون ماسک در حساب توییتر خود از جالب بودن این ایده خبر داد و از آن حمایت کرد. وی افزود که این رقابت در قالب طرحی موسوم به روز عشق اجرا می شود تا بهترین آگهی 90 ثانیه ای طرفداران تسلا شناسایی و اعلام شود.

کاربران علاقمند تا 8می فرصت دارند آگهی یاد شده را با حداکثر زمان 90 ثانیه طراحی کرده و برای تسلا ارسال کنند. هدف از طراحی این آگهی ها کمک به تسریع حرکت جهان به سمت استفاده از انرژی پایدار عنوان شده است. همه افراد با هر سنی می توانند در این مسابقه شرکت کنند و البته آگهی های تولیدی باید فاقد صحنه های برهنگی، خشونت یا توهین و فحاشی باشند.

در مرحله اول این رقابت 10 آگهی و در نهایت سه آگهی انتخاب شده و یکی از این سه آگهی جایزه اول را کسب خواهد کرد.

فارس

کد خبر 69413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha