سایپا سالانه یک محصول جدید به بازار معرفی می کند

پرشین خودرو: مدیرعامل سایپا با بیان اینکه هرساله یک محصول از سوی این شرکت معرفی خواهد شد، گفت: شرایط شرکت مناسب ارزیابی می‌شود و در حال حاضر میزان دستگاه تولیدی این شرکت از ٢٥٠٠ عدد گذر کرده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، مهدی جمالی در مراسم رونمایی از محصول جدید سایپا با نام تجاری کوییک اظهار کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی یک تکلیف شرعی بوده و این شرکت بر آن شد تا به بهترین نحو این مهم را اجرا کند.

وی افزود: در پایان سال ٩٣ سرمایه ثبتی ١٧٠٠ میلیارد تومان و زیان انباشت آن ٤٢٠٠ میلیارد تومان بوده که نشان از شرایط ورشکستگی این شرکت داشت که با توجه به کمک‌های مجلس از محل تجدید ارزیابی از محل سرمایه گذاری‌های بلند مدت شرایط شرکت برای فعالیت‌های آینده امیدوارکننده شد.

مدیرعامل سایپا با اشاره به اینکه در شرایط نامناسب میزان تولید به کمتر از ٣٠٠ عدد دستگاه خودرو رسید، تاکید کرد: در شرایط نامناسب با کمک‌های مالی و سرمایه گذاری کارمندان سایپا میزان تولید در حال حاضر از تعداد ٢٥٠٠ دستگاه گذر کرده است.



وی با تاکید بر اینکه در برهه‌ای از زمان در حالی که ١ میلیارد تومان میزان فروش این شرکت بود، میزان انصراف ١٦ میلیارد تومان بود، گفت: در حال حاضر ٤١ در صد بازار از آن سایپا بوده و سهم این شرکت در سال جاری با رشد ٨ درصدی مواجه شده است.

جمالی خاطرنشان کرد: امید است رونمایی روزجاری سرآغاز شرایط بهتری باشد و سالیانه یک محصول از این گروه خودرویی به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 69415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha