کوینیگزگ «رگرا» در ژنو رونمایی می شود+تصاویر

پرشین خودرو: کوینیگزگ قصد دارد از خودروهای جدید خود در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کند. این خودروها مجهز به پیشرانه‌ هیبریدی هستند.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروهای جدید و آماده‌ی عرضه‌ی کوینیگزگ قرار است در نمایشگاه خودروی ژنو در هفته‌ی آینده رونمایی شوند. این دو نمونه در همان مکانی رونمایی خواهند شد که دو سال پیش مدل‌های مفهومی آن‌ها معرفی شدند. سال قبل اولین مدل پیش‌ساخته از این محصولات در همین نمایشگاه رونمایی شد.

کوئنیگزگ رگرا

رگرا محصول جدید کوینیگزگ به‌عنوان پاسخی از سوی این شرکت به خودروهای پورشه 918 اسپایدر، مک‌لارن P1 و فراری لافراری است. این مدل نیز بر اساس خودروی آگرا ساخته شده، اما از یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری تویین توربو و نه یک موتور الکتریکی، بلکه از ۳ موتور الکتریکی بهره می‌برد.

کوئنیگزگ رگرا

این پیشرانه‌ی هیبریدی توانایی تولید ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد و نسبت به رقبای آلمانی، بریتانیای و ایتالیایی خود برتر است. این پیشرانه از یک سیستم الکتریکی ۸۰۰ ولتی بهره می‌برد، اما از هیچ سیستم انتقال قدرتی استفاده نمی‌کند. باوجود موتورهای الکتریکی، کاربرد گیربکس در این خودرو حذف شده است.

رگرا می‌تواند در مدت‌زمان ۱۰ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و در کمتر از ۲۰ ثانیه رکورد ۴۰۰ کیلومتر در ساعت را به ثبت برساند. این مدل حتی از خودروی کوینیگزگ آگرا وان هم سریع‌تر خواهد بود.

کوئنیگزگ رگرا

خودروی اول در نمایشگاه دارای بدنه‌ی فیبر کربنی سبزرنگ با فضای داخلی چرمی قهوه‌ای‌ رنگ است، درحالی‌که خودروی دوم با دو رنگ قرمز و مشکی در داخل و بیرون رنگ‌آمیزی شده است. هر دو مدل کوئنیگزگ از چرخ‌های فیبر کربنی جدید Tresex بهره می‌برند که در مقایسه با نمونه‌های آلیاژی ۴۰ درصد سبک‌تر هستند، اما به نظر می‌رسد که مدل‌های جدید فاقد کیت آیرودینامیکی با بالچه‌های اضافه باشند.

کوئنیگزگ رگرا

این اولین بار است که کوینیگزگ با معرفی یک خودروی دیگر، هم‌زمان ساخت دو ابر خودرو را در دستور کار قرار می‌دهد؛ زیرا این شرکت می‌خواهد در کنار معرفی نمونه‌ی هیبریدی جدید، به تولید خودروی آگرا نیز ادامه دهد.

کد خبر 69459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha