فعالیت نوروزی هلال احمر زنجان با 16پایگاه

پرشین خودرو: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۳۶۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۶ پایگاه ثابت و سیار در راستای اجرای طرح امداد نوروزی فعال خواهند بود.

به گزارش پرشین خودرو، شهرام میرزایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته ۵۳ هزار و ۹۰۲ نفر به پست های ایمنی و راهنمایان مسافران نوروزی و ۴ هزار و ۱۷۱ نفر به خیمه های بر پا شده این جمعیت در استان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد و نجات سفرهای نوروزی چندین سال است که فعالیت می‌کند و مقرر است که نوروز امسال خدمات متفاوت‌تری را ارائه دهد، ادامه داد: از این‌رو همه دستگاه‌های متولی موظف‌اند که نسبت به ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر یکدیگر را یاری کنند.

میرزایی با اشاره به استقرار پایگاه‌های سلامت و ایستگاه‌های دوست‌دار کودک برای رفاه حال مسافران، یادآور شد: امسال ۹۰۰ نفر از اعضای جوانان استان زنجان به عنوان راهنمای مسافران نوروزی فعالیت خواهند کرد و ۱۷ پست راهنمایی نیز در مبادی ورودی و خروجی و اماکن تاریخی مستقر خواهد بود و 2 خیمه نماز در ورودی و خروجی شهر راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۳۶۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۶ پایگاه ثابت و سیار در راستای اجرای طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند سالجاری تا ۱۷ فروردین سال آینده فعال خواهند بود.

میرزایی افزود: در مجموع ۳۶۰ نفر امدادگر و نجات‌گر در طول ایام نوروز شهروندان و مسافران را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهند داد و خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با ۱۹ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودوری کمک‌دار سنگین، ۸ دستگاه خودروی نجات، ۱۰ موتور امداد، ۹ موتور آمبولانس، ۳ دستگاه خودروی آرگو و یک دستگاه خودروی ارتباطات ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش امداد و نجات سفرهای نوروزی چندین سال است که فعالیت می‌کند و مقرر است که نوروز امسال خدمات متفاوت‌تری را ارائه دهد.

میرزایی افزود: بهره گیری از ظرفیت های کودکان در سنن ۳ تا ۷ سال به عنوان همیار امداد و استقرار ۴ ایستگاه سلامت نوروزی در مبادی ورودی شهر زنجان از برنامه های این جمعیت همزمان با اجرای طرح نوروزی است.

 

کد خبر 69525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha