مراحل اجرایی طرح جایگزینی کامیون‌های فرسوده آغاز شد

پرشین خودرو: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جایگزینی ٦٥ هزار دستگاه کامیون با سن بیش از ٣٥ سال، با خودروهای جدید و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، علی وکیلی، مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در حاشیه نشست جایگزینی کامیون‌های با سن بیش از ٣٥ سال گفت: در روند اجرای این طرح و دیگر موارد مربوط به ماده ١٢ حمایت مالی اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به حضور بانک صادرات در نوسازی پنج هزار دستگاه کشنده در این طرح، تاکید کرد: بسیار مهم است که بتوانیم از منابع خارجی استفاده کنیم و شرکت ماموت نیز برای فراهم سازی استفاده از منابع خارجی اعلام آمادگی کرده است.

داود کشاورزیان، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: مراحل اجرایی این طرح در یک ماه گذشته از سوی سازمان راهداری به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نمایندگی از وزارت نفت با همکاری شرکت خودروسازی ماموت آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، قرار است از محل ماده ١٢ قانون رفع موانع تولید، ٦٥ هزار دستگاه کامیون با سن بیش از ٣٥ سال، با خودروهای جدید جایگزین شود.

اوایل بهمن ماه امسال قرارداد نوسازی پنج هزار دستگاه کشنده میان سازمان راهداری و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نمایندگی از دولت با شرکت ماموت امضا شد و روز دوشنبه در مراسمی سیصد و پنجاهمین کشنده در روند اجرای این طرح به متفاضی تحویل داده شد.

ایلنا

کد خبر 69530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha