کد خبر 69556
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
شعبه فولکس واگن اسپانیا در راه بازار ایران

پرشین خودرو: در حالیکه بازار ایران برای خیلی از خودروسازان خارجی جذاب شده است، فولکس واگن هم احتمالا قرارداد تولید را با شرکت‌های ایرانی نهایی خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از رویترز، دولت اسپانیا از شعبه تولید فولکس واگن در اسپانیا دعوت کرده است تا فرصت‌هایی را برای ورود به بازار ایران پیدا کند اما لازمه این کار سرمایه‌گذاری و نیز همراهی با شعبات مرکزی است.

فولکس واگن ساخت کشور آلمان است اما یکی از شعبات این شرکت با سرمایه‌گذاری اسپانیا در این کشور فعالیت می‌کند.

دمو رئیس این شرکت در ژنو اعلام کرد: اما ایران بازاری نیست که بتوانیم به تنهایی به آن وارد شویم ما مجبوریم آنچه برادران و خواهران ما (شعبات دیگر) انجام می‌دهند، انجام دهیم. ما شرایط را تحلیل می‌کنیم اما هنوز طرح قابل قبولی روی میز نداریم.

براساس این گزارش، خودروسازان فرانسوی شامل پژو سیتروئن و رنو بعد از تحریم‌های بین‌المللی سرمایه‌گذاری خود را در ایران افزایش دادند.

معاون وزیر صنعت ایران در کنفرانسی در تهران گفت: خودروسازان غربی و ژاپنی که پیش از این نمی‌توانستند به دلیل تحریم‌ها در ایران سرمایه‌گذاری کنند اکنون فرصت مناسبی برای آنها بوجود آمده است. فولکس واگن هم احتمالا قرارداد تولید را با شرکت‌های ایرانی نهایی خواهد کرد.

فولکس‌ واگن گفته است برند اصلی این خودرو همواره به دنبال بازارهای جدید در جهان است و تنها به دنبال بازار ایران نیست اما بازار ایران را از نزدیک رصد می‌کند و گفت‌وگوهایی را در سطوح مختلف با مقامات این کشور انجام می‌دهد.

دمو رئیس شرکت فولکس واگن اسپانیا گفت: جهانی شدن مساله کلیدی برای ما در سال‌های آینده است که به طور سنتی در بازار مدیترانه فعالیت داشتیم اما مدل‌های جدیدی را برای افزایش سود خود ارائه خواهیم داد.

همچنین این شرکت ساخت خودروهای جدید را در الجزیره تا آخر امسال با سرمایه‌گذاری مشترک خودروسازان محلی آن کشور انجام خواهد داد.

دمو در ادامه گفت: ما کاملا از ظرفیت‌های بازار مدیترانه خسته نشده‌ایم اما به دنبال توسعه بازار خود در آمریکای جنوبی و مرکزی هم هستیم.

فارس

کد خبر 69556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha