کد خبر 69583
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
اعلام ظرفیت های جدید قطارهای رجا در دوره نوروز

پرشین خودرو: با توجه به تکمیل ظرفیت قطارها در برخی ایام نوروز 96، شرکت رجا با ایجاد ظرفیت های جدید برای سفرهای نوروزی 96 ، بلیت ها را از صبح شنبه به متقاضیان عرضه می کند.

به گزارش پرشین خودرو،  سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود:پس از پیش فروش بلیت قطارهای نوروز 96 (25 اسفند تا 15 فروردین ) و اتمام ظرفیت ایجادی بعضی روزها، این شرکت با تخصیص واگن های جدید ظرفیت های تازه ای برای سفر هموطنان گرامی ایجاد کرده است.

محسن یاوری افزود: بلیت ظرفیت های جدید ایجاد شده، روز شنبه 21 اسفند ساعت 10 صبح در سامانه فروش قرار خواهد گرفت و از طریق همه کانال های فروش شرکت شامل آژانس های مسافرتی، وب سایت رجا، اپلیکیشن فروش بلیت هم قطار و سامانه 1539 قابل خریداری است.

رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی با بیان اینکه در ایام نوروز در بهای بلیت بعضی از قطارها تخفیف اعمال شده است، خاطر نشان کرد: هموطنان گرامی با برنامه ریزی مطلوب، علاوه بر ظرفیت های ایجاد شده جدید می توانند از تخفیف‌های ارائه شده در بلیت برخی از قطارهای این شرکت در مسیرهای مختلف بویژه در هفته دوم تعطیلات نوروزی بهره‌مند شوند.

وی گفت : مسافران گرامی در صورت وجود هر گونه سؤال یا نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند باسامانه اطلاع رسانی و فروش شرکت رجا با شماره 1539 ( تهران) و 88347073 -021( شهرستان ها) به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.

واحدمرکزی خبر

کد خبر 69583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha